5.592 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hanhund ruller sig i afføring?! Hanhund ruller sig i afføring?!

Hej HG'er.

Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig, for jeg ved faktisk ik hvad jeg skal gøre!

Når jeg besøger min mormor ruller min hanhund på 1,5 år sig i min mormors hanhunds afføring! De er rigtig gode venner, og de dominere ikke hinanden, men leger på livet løs. der er ingen af dem der er kastereret! Det er sket op til flere gange at min hund har rullet sig i den andens afføring. Hvorfor gør han det, og hvordan ka jeg få ham til at lade vær med det??

Det er virkelig ulækkert!

mvh stephanie

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hanhund ruller sig i afføring?!
  • #1   3. nov 2009 ...min Gustav gør det også......hvorfor han gør det, ved jeg ikke.....men en ting er sikkert, han nyder det, for han ser helt salig ud, når han ligger der og ruller......hehe...... smiley

...det eneste der hjælper herhjemme er et bad......jeg aner ikke og tror ikke, at jeg kan få ham til at lade være......krydser bare fingre for, at det aftager med tiden......

• #2   3. nov 2009 Bailey gør det også nogle gange... Dog sjældent og kun med udvalgte høm-hømmer smiley

Ved ik hvordan han vælger dem, men ulækkert er det smiley

• #3   3. nov 2009 det er jo ren parfume for ham;-) jo klammere jo bedre.

der er ikke andet for end i må sørge for at han ikke kommer i nærheden af det og hvis han gør tegn til at rulle, så et konsekvent NEJ, så skal han nok lære det:-) vores havde en overgang hvor han ville rulle sig ved en utæt kompostbeholder, siger dig han stank af kloak, vi blev nødt til at hegne den ind, så han ikke kunne komme til den

• #4   3. nov 2009 Det er fordi han gerne vil ose af lækkert handyr!!

Jo mere harsk i lugten jo bedre.

Yummyyyy...eller nowet. Stop ham i det, for det er ikke andet end en klam vane.

• #5   3. nov 2009 Ja Futte blir også helt saglig og total glad af det. vores kære hunde er sgu ik altid lige kloge smiley

• #6   3. nov 2009 Rocky gør det også hvis der er en kat der har tisset i haven... Han kan også godt finde på at slikke/spise en hunde høm høm, eller hvis vi er i skoven og han finder rådyr bummelum.. Synes også det er mega klamt og stopper ham straks....

• #7   4. nov 2009 Hehe, dejligt at høre at min hund ikke er den eneste hømhøm-freak smiley

Kommentér på:
Hanhund ruller sig i afføring?!

Annonce