374 visninger
|
Oprettet:
aaaargh han humper hele tiden {{forumTopicSubject}}
Vi er ved at være noget så trætte af at Bertram skal humpe andre hunde HELE tiden. Det kommer lidt an på hvilke hunde der er, men der er nogle stykker hvor hans hjerne bare ikke fungere og han kun tænker på at humpe. Det er så træls! vi bliver nødt til at tage ham i snor så han kan lade være. Selvom der er massere at lege med så ænser han intet andet. Vi siger nej hver gang og fjerner ham. Der er endnu ikke nogen der har sat ham på plads, er det bare det der mangler? Eller vil han bare bestemme over dem alle?? Please hjælp, vi er begyndt at snakke om at få ham kastreret fordi det er så træls............
jan 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 152 Svar: 1.328
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
feb 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 145 Svar: 1.066
nu er han altså ikke fuld voksen i nu.
det er meget normalt de puller ;-)) det er noget med dominans at gøre når han gør det over for andre dyr men mennesker skal han selvføldig ikke have lov til at gøre det ved for det betyder det samme når han gør det.
vores gjore det da han var på jeres hunds alder op af mig og det var fordi han ville bestemme, i dag gør han det ikke ;o) han ved godt hvem det er der bestemmer
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 1.108
Hundens familie var i 2 måneder tilknyttet en dyrepsykolog og en kendt engelsk hundetræner, men ligemeget hjalp - bully'en humpede lystigt videre.
Så den blev kastreret til sidst, og det hjalp til gengæld.
Måske Bertram har samme hormonelle-drive som bully'en.
Så mit råd ville være at overveje professionel hjælp vs. kastration.
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 1.108
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 36 Svar: 1.246
Han fik et NEJ og et sprøjt vand med en vandforstøver lige bag i, overraskelse af vandet kombineret med nej fik ham hurtig til at stoppe.
feb 2005
feb 2005
jan 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 152 Svar: 1.328
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 3.577
JEg ville måske prøve at lave nogle lederskabsøvelser, samt træne lydighed *s*
JEg stopper Geister, når han "gumper" på Agge, og han skal under ingen omst. gøre det på mig ! (har han nu heller ikke gjort (endnu skulle jeg måske skrive) haner kuns 6.5 md)
Agge gjorde det een gang ! Kæmpe skideballe, og der har aldrig været noget siden !
Nu ved jeg ikke om i har papirer på ham, men er det en potientiel god avlshan, så syntes jeg lige man skulle klappe hesten ang kasteration i første omgang, og se hvad der kan gøres. En dyrlæge vil sikkert anbefale ovenst, men prøv kanske en hundeadfærdsteapeut, og måske i der kunne få lidt fif til, hvordan denne udfordring skal tackles *ss*
aaaargh han humper hele tiden