21. dec 2008 Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Dækken og sele? Dækken og sele?
Ja, nu må jeg nok overgive mig og købe et dækken!..
Det er vinter, og Basse har intet underuld.. Så længe vi går tur og bevæger os, er det fint og hun holder snildt varmen. Men når hun er stille, er hun kold.. Og om tirsdagen skal hun sidde i bilen i 3-4 timer mens jeg går som hjælpetræner i klubben.. Og det er KOLDT for den lille dame!!
Så nu må jeg hellere finde mig et ordentligt varmt dækken til der lille kræ.
Nogle spørgsmål: Er det muligt at finde et dækken hvor jeg stadig på en eller anden måde kan spænde hende fast i bilen? Eller er jeg nødt til at bakle med af / på når vi kommer derud, i stedet for at tage det på hjemmefra?
Og hvor tykt skal det være? Hun ligger jo stille i flere timer, og hun ligger på et lammeskind, men altså, det varmer jo ikke?
Er det nok at det dækker ryggen, eller skal jeg finde noget der går ned over maven? Hun har jo stort set intet pels på maven overhovedet?..
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.132
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.335
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 477
i dæknet kan man lave et lille knaphul der hvor selen sidder så man lige kan putte det udover så du ikke skal bøvle med at pille selen af og på.
og du kan få lavet dæknet hvor der er mave varmer på.
men hvis hunden også ligger på et ægte lammeskind varmer det også godt til..:D
hvis du kan sy selv eller kender nogen der kan så kan du nemt, hurtigt og rimlig billigt lave et super lækkert dækken. (har opskrift hvis det er)
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 182
Dækken og sele?