725 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Dækken og sele? Dækken og sele?

Ja, nu må jeg nok overgive mig og købe et dækken!..

Det er vinter, og Basse har intet underuld.. Så længe vi går tur og bevæger os, er det fint og hun holder snildt varmen. Men når hun er stille, er hun kold.. Og om tirsdagen skal hun sidde i bilen i 3-4 timer mens jeg går som hjælpetræner i klubben.. Og det er KOLDT for den lille dame!!

Så nu må jeg hellere finde mig et ordentligt varmt dækken til der lille kræ.

Nogle spørgsmål: Er det muligt at finde et dækken hvor jeg stadig på en eller anden måde kan spænde hende fast i bilen? Eller er jeg nødt til at bakle med af / på når vi kommer derud, i stedet for at tage det på hjemmefra?

Og hvor tykt skal det være? Hun ligger jo stille i flere timer, og hun ligger på et lammeskind, men altså, det varmer jo ikke?

Er det nok at det dækker ryggen, eller skal jeg finde noget der går ned over maven? Hun har jo stort set intet pels på maven overhovedet?..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækken og sele?
  • #1   27. okt 2009 Jeg ville finde et som er semi-tykt, som er regn, vindtæt og går ned og varmer mavsen. Og ja, det kan lade sig gøre at finde et dækken der kan være under selen.

• #2   27. okt 2009 man kan sagtens have sele på oven på et dækken det har jeg med min cavalier og hans er ret rykt, jeg spænder bare selen lidt ud.

• #3   28. okt 2009 altså hvis det kun er til at ha på i bilen ville jeg foreslå at du får lavet et lækkert ulddækken da det giver hunden den tempratur den har brug for. (kan være du kender det selv med uld undertøj til mennesker/børn) det kan både holde dem varme og kolde tager sved osv.
    i dæknet kan man lave et lille knaphul der hvor selen sidder så man lige kan putte det udover så du ikke skal bøvle med at pille selen af og på.
    og du kan få lavet dæknet hvor der er mave varmer på.

men hvis hunden også ligger på et ægte lammeskind varmer det også godt til..:D

hvis du kan sy selv eller kender nogen der kan så kan du nemt, hurtigt og rimlig billigt lave et super lækkert dækken. (har opskrift hvis det er)

• #4   28. okt 2009 du kan jo også have selen under dækkenet der er hul i nakken på de fleste af dem til at spænde linen fast i

Kommentér på:
Dækken og sele?

Annonce