{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

råd søges ang. ressurceforsvar {{forumTopicSubject}}

Min hvalp på 4 mdr. er usikker, og lider følgende af ressurceforsvar, det går meget ud over vores andre hunde herhjemme, og vi har mange konflikter heraf.
Jeg har været runde om en adfærdsbehandler, men fik mest af vide hvad der var galt med ham (det havde jeg nu regnet ud selv), og ikke rigtig nogle brugbare løsninger for os.
At fjerne alt det han vogter er noget svært, da han bla, vogter møbler, rum, legetøj, tæpper , manden og mig selv.
Har I nogle brugbare råd, da min ellers så harmoniske hundeflok, er blevet frustreret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  råd søges ang. ressurceforsvar
  • #1   21. okt 2009 Kan du komme med eksempler på situationer hvor den gør det?
    Er det bestemte hunde der hakker ud efter? Gør den det overfor jer?
    Hvor gamle er de andre hunde? HVor mange er der?
    Hvilke racer ? Osv osv.


  • #3   22. okt 2009 Hvalpen er en border/aussie blanding, og han har ingen problemer overfor mennesker, venlig og samarbejdsvillig.
    Vi er to familier her på matriklet, og derfor er her en hundeflok på 7 hunde.
    Hundene er fordelt på forskellige racer og alder. Flokken har altid været harmonisk og leget /fungeret sammen.
    Nu er der en del spændinger, ikke imellem de andre hunde, men altid med hvalpen indblandet.
    Han ser sig pludselig gal på en af dem, og farer lige i halsen/hovedet af den, han advarer ikke med knurren osv.
    Han er desværre stresset/usikker, selvom jeg prøver at forhindre det opstår. Lige nu gør jeg det, at jeg siger nej, og løfter ham væk fra hunden, sætter ham ind i et andet rum, for han er meget anspændt.


Kommentér på:
råd søges ang. ressurceforsvar

Annonce