Øøøøøøj for en nat jeg har haft.. {{forumTopicSubject}}
For det første kunne jeg SLET ikke sove.. Jeg gik i seng ved 2-tiden og var stadig vågen ved 6-tiden. NEDERN!
Og så begynder Sowensa at skabe sig. Gø og knurre og vuffe og gø og vuffe og knurre og knurre og gø gø gø! HELE tiden! Nøj hvor jeg var ved at sparke hende til Kina så jeg ku få sovet..
Ved 9-tiden kommer hun så kravlende hen over den ene dyne og lægger sig helt op ad mig - og skælver! Jeg lagde armene om hende, hvilket hun normalt ikke vil have, men hun lod mig gøre og det puttede sig endda endnu mere op ad mig. Hun så helt vild ud i øjnene =S og der blev hun så liggende i to timer. Først ved 13-14-tiden faldt hun i søvn og sov i 1½ time, og lige nu ligger hun og sover dybt - men vågner og gøer vildt nu og da.
Så et eller andet har skræmt det lille pus. Jeg tog mine ørepropper ud, som jeg sover med hver nat, men jeg hørte altså ikke noget ud over de sædvanlige lyde, der er i en opgang og udenfor. Meget mærkeligt. Men bange var hun sgu. Og stadig lettere nervøs. Så min dag er gået med at småsove og pylre om hende.
Nøj hvor er jeg træt...
Og, endnu en gang, endnu mere sikker på, at jeg ALDRIG skal have børn! *Gg*
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 25 Svar: 83
Jeg håber virkelig, det ikke gentager sig. Hun skal jo helst være tryg i sit hjem.
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 25 Svar: 83
Øøøøøøj for en nat jeg har haft..