{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

HUND FRA ENGLANG. LÆS HER.. {{forumTopicSubject}}

Hej igen Allesammen. NU SKAL I HØRE..

Først vil jeg takke for jeres råd ang den hund fra Liverpool..

Jeg modtog en mail fra noget der hedder Animals Airlines, i den mail stod der at hende "Melanie" havde reseveret hunden og de nu ventede på betaling fra mig som skulle lyde på 285 euro før de kunne smide hunden på flyet.
Jeg kontaktede kastrup lufthavn, og hende jeg snakkede med sagde også det lød meget mærkeligt. Hun sagde jeg skulle skrive tilbage til Amimals Airlines at de ikke fik nogle penge før jeg havde modtaget flynummeret og AWB nr

Dette gjorde jeg, og efterfølgende sender de mig en mail hvor der står at jeg skal betale for resevationen først.¨
Jeg skrev at det kunne de glemme alt om.

Efterfølgende kontakter hende "Melanie" mig på mail, hun skriver der er gode nyheder, at hun har reseveret ham osv osv. Jeg skriver til hende at jeg ingen penge betaler før jeg har de numre. Det svare hun mig ikke på, men vælger at skrive at jeg er forpligtet til at betale de penge. *GGGGGGGG*
Samtidig har hun vedhæftet nogle billeder, et scanningsbillede af hendes pas og kørekort og en eller anden attest. Dette er jo temlig sikkert også fup..
Jeg skrev til sidst til hende at hun kunne glemme alt om det her, og at jeg havde meldt hende.

Godt jeg aldrig fik betalt nogle penge, PUHA..

Men pas på. Hun har oprettet en annonce på dyrenettet.dk der er et billede af en pige der sidder på gulvet med et stykke legetøj op foran den ene franske bulldog. der er en sort og en brun fransk på billedet og ja, så en pige. Annoncen er fra århus..
Måske nogle kender hende, eller kender til annoncen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HUND FRA ENGLANG. LÆS HER..
Kommentér på:
HUND FRA ENGLANG. LÆS HER..

Annonce