{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Regning for abortsprøjte {{forumTopicSubject}}

jaaa, vi står i det lille problem at naboens køter har været forbi gaya, og vi har så ringet ind og snakket med dyrelægen og han sagde det nok skulle blive en dyr fornøjelse.

sååå, naboen skal selvfølgelig betale, men skal han bare ha hele regningen, eller hvordan er det..??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regning for abortsprøjte
  • #1   17. okt 2009 Han har vel forsikret sin hund?
    Så det skal gå over forsikringen vil jeg tro?

Men ja da - klart han skal betale "gildet".

Håber alt går godt for Gaya

• #2   17. okt 2009 Fætter Karin du har ret den regning tager forsikringen....

• #3   17. okt 2009 Jeres have en indhegnet? Og naboens hund har været derinde og parret hende?

Klart at han skal betale. Uanset om forsikringen betaler eller ej. Det må jo være HANS problem!!

• #4   17. okt 2009 tror så ikke han har forsikring selv om det lovpligtigt, men det er jo så en anden sag..

men skulle bare lige ha fat i om han skulle betale alt eller bare noget a det..

er satme gal mann, den køter er før blevet hentet a politiet oppe i byen fordi den stod oppe i en have ved nogle tæver der var i løbetid, også fatter han stadig ikke at holde den i snor og har endda sagt til dem at hun er i løbetid..

gaya har det fint, men satme træt a jeg skal til at til dyrelæge med hende og alt det pis der, for vores dyrlæge bor 1 time fra os også skal hun endda der hen to dage i træk.. :S

• #5   17. okt 2009 Jeg mener jeg gav 1200kr pr. sprøjte for nogle år tilbage.

• #6   17. okt 2009 Vi betalte lige knap 1100 for et år siden. Og jeg vil mene man slår halvt om halvt for man lader sgu ikke en løbsk tæve gå alene i sin have uanset hvad.

• #7   17. okt 2009 Mikala

Jo det mener jeg godt nok. Hvad hvis en parring ikke blir opdaget og det er en stor hund der har været på en lille. Jo så i mine øjne har en tæve ejer altså også et ansvar for sin egen hund.

• #8   17. okt 2009 Mikala Jeg mener man skal lufte sin hund under opsyn når den er højløbsk lige meget om det er i haven, skoven eller hvor end det er.

• #9   17. okt 2009 Rikke L
    Må også sige jeg er meget uenig med dig der.. Man har en pligt at holde sin hund på egen matrikel eller holde den i snor hvis man er ude at gå. Det står der i hundeloven. Da tæven er på egen grund og i en forsvarlig indhegnet have kan det aldrig være tæve ejern som skal betale det halve.

Nu er Loke godt nok kasteraret, men hvis han nogensinde have lavet samme nummer, så havde jeg også betalt det hele.

• #10   17. okt 2009 Jeg er enig med Mikala.

Vores have en indhegnet med 2,20 m. højt hegn. Jeg vil sq have lov at lukke Kaido derud selvom hun er i løbetid. JEG har så den fordel at jeg kan lukke Lotus med og hun er en SUPER anstandsdame.

• #11   17. okt 2009 Man har heldigvis lov og have sin helt egen meningn og den har jeg og ingen kan tage den fra mig.

Jeg skal nemlig ikke nyde noget med mine hunde.

• #12   17. okt 2009 Beklager jeg havde misforstået lidt, ved ikke lige hvorfor jeg fik det til at du spurgte om prisen ;o)

Men naboens fejl, naboens regning.. <--- Min mening.

• #13   17. okt 2009 Hvorfor så ikke sætte en 3 meter høj mur omkring haven?
    Der kunne jo også kommen en bil forbi?

• #15   17. okt 2009 Christian F

I dit eksempel ville jeg slå halv skade!! Ingen af jeres hunde er forsvarligt "indhegnet", så her må I begge bære skylden.

• #16   17. okt 2009 Mikala vores hunde blir begge luftet i skoven eller på stranden og er der endnu ikke blevet overfaldet. Vores hunde graver hele haven op i løbet af 5 min så den er forbudt for dem. Så de leger andre steder

• #18   17. okt 2009 Vores have er hegnet ind, og var lige inde og slukke vaskemaskinen også var han der, syntes ikke det er fair for gaya at hun skal være ind konstant undtagen når jeg går tur, for jeg har sQ ikke tid til at stå og glo på hende i flere timer fordi hun er i haven, kan sQ godt lave andet imens, så må naboen sQ ha sin hund i snor når han cykler tur med ham.. var nede og snakke med dem også sagde han at han godt så han gik her over, ja spade, så kalder man sin hund til sig uanset hvad.. for gaya er lidt mad aggresiv og hun har en del ben i haven og det ved han også godt så er det måske lidt uansvarligt a ham..

og desuden har vi det sådan her ude at hvis man ikke har et forsvarligt hegn om sin grund skal hunden stå bundet når den er ude, ingen løse hunde. og sådan er det bare..

• #19   17. okt 2009 Må give Mikala ret.

• #20   18. okt 2009 Naboens hund sprang på vores Clara sidste år, på vores matrikel. Naboens forsikring dækkede dyrløgebesøg og sprøjter. Hanhundens ejer har naturligvis ansvar for sin hunds handlinger, det er derfor man har en ansvarsforsikring. Noget andet er, at bevise, at hanhunden har været "på besøg".

Kommentér på:
Regning for abortsprøjte

Annonce