{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hund tisser når vi får gæster??
  • #1   16. okt 2009 Bed dine gæster om at lade hunden være indtil hun er faldet til ro. De skal hilse på dig, men ikke hunden.

Når hun er helt rolig, kan de klappe hende stille og roligt uden at "køre hende op"..

Det har virket her ved over-ivrige-glad-for-besøg-hunde....

God fornøjelse!

• #2   16. okt 2009 jeg med på der line siger vores gammel gjorder der

• #3   16. okt 2009 Det er meget hvalpe typisk, og det er meget forskelligt hvor gammel hvalpen er inden den holder op. Men det er fordi at den ikke har fuld blærekontrol endnu, og når så den bliver glad og vild (f.eks. når der kommer gæster), ja så kan den ikke koncentrere sig om både at skulle holde sig, og så være super glad på samme tid. Men tag det helt roligt, de holder op på et tidspunkt, og lad endelig være med at skælde hende/ham ud, de kan ikke selv gøre for det. Prøv i stedet at få hende luftet lige inden der kommer gæster, så blæren i det mindste er tom. Så kommer der kun et par dråber i stedet for:)

• #4   16. okt 2009 Min "hvalp" er nu 10 måneder og hun tisser stadig, når folk hilser på hende :o) eneste måde vi kan undgå det på, er hvis folk ignorerer hende lige i starten af besøget, hvor hun er sååå glad og helt oppe at køre.

Kommentér på:
min hund tisser når vi får gæster??

Annonce