1.385 visninger
|
Oprettet:
Indendørs aktiviteter? {{forumTopicSubject}}
Min arme hund bryder sig ABSOLUT ikke om regnvejr! Han kan holde sig i evigheder for at slippe for at komme ud i det våde vejr! Når han så endelig kommer ud, når han knapt nok at tisse færdig før han har vendt om og går imod døren igen
Men hovedet på ham holder altså ikke regnvejrs-fri, så er der nogen af jer der har gode ideer til hvad man kan lave indendørs med en stor hund?
Modtages med kys-hånd
KH Line som har haft Sheik med i rengøringen hele eftermiddagen, ved ikke hvor pæne gulvene blev, men han synes det er skønt at være med!!
dec 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 106
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Lave søgeøvelser, hvor du gemmer godbidder rundt omkring.
Fyld plastflasker med godbidder/tørfodder og lav et lille hul i siden eller bunden.
Find små skåle ,kopper o.s.v. vendt på hovedet og gem godbidder under.
For at gørre det sværre, kan du f.eks. bruge 3 plasticbægre og kun lægge godbid under den ene..., så hunden skal snuse sig frem til den rigtige.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
Ellers hygger vi med tricks, gerne lidt nye
Og så bruger jeg også flasker og køkkenruller til at gemme godbidder og/eller foder i
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 242
Jeg har købt sådan nogen aktiveringsting til hunde. Sådan nogen hvor de eksempelvis skal løfte en "hat" af på en betemt måde for at få godbiden. hundene vil rigtig gerne lege med dem.
Hvis jeg ikke lige er humør til at lege får de lov til at spille playstation.
Indendørs aktiviteter?