{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Så fik vi en fin vaps. {{forumTopicSubject}}

Jeg er rimelig ny her på HG og fik "ny" hund i onsdags.'

Det er en 9 mdr gammel krydsning mellem Rottweiler/Schæfer ved navn Didrik.

Han er bare dejlig og god til vores heste ( som han vist ikke har set før ) og vores datter på 2. De deler simpelthen alt hvad hun får, for han skal smage.

Han går stadig og piber lidt engang i mellem og jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er forbi han vil ud til kattene og hestene eller om det er fordi han savner gamle ejer.

Vi havde massør til hestene i går og hun syntes han virker som om han er faldet godt til og hun troede i starten ikke på han have været hos os i mindre end et døgn. Han lå lige så stille på et tæppe over i stalden med et stort okseben ellers rendte han rundt udenfor.

Han elsker at rende udenfor og pjatte og lege. I starten turde jeg ikke tage snoren af ham for jeg var usikker på hvad han gjorde.
Ville han stikke af og lede efter sit gamle hjem eller ville han komme når jeg kaldte?
Men jeg dækkede ham af med lang line og gik 8 meter frem og laldte på ham og han kom lige så fint.

Så nu render han rundt som det passer ham og hygger sig.

Han har noget tynd mave og jeg kan ikke finde ud af om det er flytningen som påvirker hans mave, det er hans vante foder han får. Han har dog spist lidt hov og et par hestepærer ( nåede ikke at stoppe ham, ADR ) Han har også smagt på kattenes med, men ikke noget af betydning, får ham stoppet hurtigt for det er jo ikke godt for deres tænder.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik vi en fin vaps.
Kommentér på:
Så fik vi en fin vaps.

Annonce