{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Røvirriterende ulydige møghund!! {{forumTopicSubject}}

Uha hvor havde jeg lyst til at lave en futsko af Louie i går!!

Vi gik tur i skoven (hvor hundene må løbe løs) og nød efteråret. Vi havde snor på Louie hele tiden, men vi møder så den her løse lækre brune lab. Så vi tager snoren af ham, så de kan hilse. Fint nok, ingen problemer der, de hilser og vi begynder at gå hver vores vej igen. Men Louie nægter bare at komme. Han render bare efter labben med næsen begravet i måsen på den. Vi forsøger først at kalde ham til os, men han lytter bare overhovedet ikke efter!
Så jeg må rende efter ham og den brune lab, som bare synes det er hyggeligt at ha' så'n en bette lort efter sig. Jeg prøver alt! Sød stemme, bestemt stemme, hård stemme osv. Men intet hjælper. Da jeg passerer paret som går med labben, siger jeg undskyldende til dem "Sorry, han er bare alt for dameglad". Så går der 3 sek og de kalder på labben "kom her BALDER" ÆV hvor pinligt! Da jeg endelig får fat i Louie og får en snor på ham, så spørger de "hvor gammel er han??" og jeg må jo så svare "3år". De kigger bare rigtig mærkeligt på mig, som om de havde regnet med at han var en hvalp, som ikke havde lært det endnu!!
Øv hvor var man bare ikke stolt af sin normalt meget lydige og ikke-døve hund!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Røvirriterende ulydige møghund!!
Kommentér på:
Røvirriterende ulydige møghund!!

Annonce