{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

aktivering af 10 uger gammel hvalp. {{forumTopicSubject}}

hej HG

Jeg har med store overvejelser købt min lille ludvig
(kig profil) og dette har jeg ikke fortrudt.

Men han er rimelig strid ved den store og han viser mig noge af hans teenager streger, så som at løbe hele huset igemmen med en plante i munden, eller mine store moonboots (sjovt ser der ud smiley )

jeg håber på at i har nogle gode råd til aktivering.
jeg går flere ture med ham om dagen og han er i haven og lege med den store osse.

mange herlige søndags hilsner camilla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aktivering af 10 uger gammel hvalp.
  • #1   11. okt 2009 Jeg vil da råde dig til, hurtigst muligt, at få startet på hundetræning, så du kan få nogle gode tips og ideer:-)

    http://www.grosserguiden.dk/Ny_hvalp_i_huset/ny_hvalp_i_huset.html


  • #2   11. okt 2009 det vil jeg osse gøre smiley
    mere lidt hjemmetræning indtil holdene startede, tænkte jeg smiley


  • #3   11. okt 2009 Fodersøg er altid godt:) Ellers kan du træne små ting med ham såsom sit og dæk

  • #4   11. okt 2009 Kontakt er altid godt =)

    Og så er det jo nu du indlærer ja/nej =)


  • #5   11. okt 2009 Altså jeg lavede meget øvelser med Bailey... Sit, Dæk, Bliv osv og sad på gulvet med ham og legede... Der skulle som regel ik så meget til før han var træt igen og skulle sove smiley

  • #6   11. okt 2009 Da Sally var hvalp gemte jeg rigtig lækre godbidder i ét rum fx. stuen og gik med hende rundt de første gange og fandt dem, indtil hun forstod ideen i det, så kan du jo gradist øge arealet der gemmes på og også udendørs, næsearbejde er virkelig noget der trætter en hund.. En anden god aktivering er at øve tricks med hunden, men kun i 3-5 minutter ad gangen og aldrig når du er utålmodig eller irritabel, det gør hunden utryg. Gode tricksideer og hvordan du gør kan du finde på dyrenes beskyttelses hjemmeside. Når vi er ude at gå går vi også og laver spændende ting, såsom at finde godbidder på en træstamme, balancere på træstammer osv, men husk at du ikke må lade ham springe over noget, før han er udvokset.
    Han har også godt af at tygge på noget, det er naturlig beskæftigelse for en hund....hvis du giver rigtige kødben så husk endelig de SKAL være rå, da de ellers splintrer....held og lykke med det og skriv endelig hvis der er noget....Hilsen Sally og Lotte


  • #7   11. okt 2009 Tag den med ud og oplev verden.

  • #8   11. okt 2009 Miljøtræning kan da tage noget af energien fra sådan en lille lømmel. Og det er velsagtens det vigtigste at tilbyde en hund på 10 uger.

    Småtterier i form af lydighedsøvelser. Kontakt, Ja/Nej, Sit, Dæk Stå, lære hunden dens navn at kende og lave sjove indkaldsøvelser.

    Der er masser at tage fat på¨med sådan en lille en, så længe man gør det sjovt for den.

    Og så handler resten jo om, at fjerne, hvad der fjernes kan. Ingen grund til at have konflikter når hunden er så lille.


Kommentér på:
aktivering af 10 uger gammel hvalp.

Annonce