{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Boroligende til hund(fyrværkeri) {{forumTopicSubject}}

Min den mindste er blevet bange for fyrværkeri... Så er begyndt at træne med lyd-cd nu... Men har også tænkt mig at bruge Bach blomster dåber...

Nogle der har erfaringer med det??

Hvordan skal de tages? Altså hvor lang tid før skal man begynde at give dem?

Hvis andre har andre forslag til andre beroligende midler så er jeg åben:o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boroligende til hund(fyrværkeri)
  • #1   8. okt 2009 Vi har brugt deres nødhjælpsdråber i en anden situation, med begrænset virkning, det virker mange gange bedre hvis man kombinerer det med dap. Vi skulle dryppe x antal dråber på et stykke brød og så bare give hunden det, men det er mange dråber mange gange om dagen.
    En af vores hunde er skrækslagen ved fyrværkeri, i år prøver vi et af naturprodukterne fra dyrlægen, som skal startes op mindst en måned før nytårsaften.

• #2   8. okt 2009 Det er dette produkt vi er blevet anbefalet, også af dyrlægen.
    http://www.zylkene.dk/

• #3   8. okt 2009 Vi bruger det til Bine andre situationer (Eks. ved falsk drægtighed) med gode resultater. Hun får 4-5 dråber i hendes vand hver gang det bliver skiftet - Ca. 3 gange dagligt. Og så 4-5 dråber over hendes mad morgen og aften. Det virker eftfer et par timer på hende...

Man kan også give dem (Golden retriever) når tæven er i løbetid. Hun giver ham 4-5 piller, og det virker vist også efter et par timer.

Kommentér på:
Boroligende til hund(fyrværkeri)

Annonce