{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Hjælp til tæve i løb! (lang) {{forumTopicSubject}}

Nå så håber jeg denne overskrift var bedre end min hjerneblødning i går ( til dem som læste med i går smiley )

Laila er i løb for første gang og det er fint nok, det skal jo til. Men hun driver mig helt seriøst til vanvid! Jeg har seriøst ikke sovet i to hele døgn, jeg er total smadret!
Normalt er hun jo vant til at sove i bryggerset eller på vores badeværelse ovenpå! Der har hun sin kurv og har intet problem med at sove der.

Nogle gange sover hun også hos os, det er lidt forskelligt, men Laila er ligeglad med hvor hun skal sove!

MEN, nu gøer hun simpelthen hele natten! Jeg kan ikke holde det ud så jeg har hentet hende ind efter 1 times intens gøen i nat og jeg bliver jo urolig for hun stresser jo sig selv op, jeg måtte hente hende i går da hun nærmest skreg til sidst!

Så havde jeg en kamp med hende da hun kom ind til mig fordi hun ville sidde ved terrasse døren og gø! Hun ville så heller ikke sove i sin kurv, nej nej jeg vil op til mor, og det gider jeg bare ikke når hun bløder! Så det havde vi en lang kamp med hvor hun tilsidst gav sig, men nu har jeg nærmest hold i nakken efter at jeg har sovet ( eller prøvet på) med hånden i hendes kurv! Jeg er ved at gå ud af mit gode skind! Jeg skal jo på job kl. 8.00, så jeg magter ikke endnu nat uden søvn!

Nogle der har nogle erfaringer?
Jeg vil bare så gerne have nogle gode råd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til tæve i løb! (lang)
  • #1   7. okt 2009 Uhh... har heldigvis ikke haft de problemer (kun med hanhunden når tæverne er højløbske) kender flere der enten sætter deres ene part i pension enten tæven i løb eller hanne! Kan være en mulighed så du kan får sorvet (måske bare et par dag og så hjem igen) elles kan jeg ikke rigtig hjælpe!

• #4   7. okt 2009 ja men problemet er at Laila ligger ikke stille! Hun flytter sig 600 gange i løbet af sådan en nat! Men det er efterhånden det jeg vil prøve! Bare jeg får lidt søvn i nat! Bare et par timer så er jeg tilfreds smiley

Rikke H. Mange tak! Jeg dedikere overskriften til dig! ;D

Kommentér på:
Hjælp til tæve i løb! (lang)

Annonce