{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Åhhhh gud!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at blive total sindsyg! ( dette er bare en ren brokketråd!!)

Laila er gået i løb for første gang! Hun bløder på 7. dag nu! I guder hvor er hun dog pisse irriterende!! Når jeg kommer hjem fra job så gør hun indtil vi går i seng, jeg knokler med at prøve at aktivere hende, går lange ture og laver næseøvelser! Det er også fint så længe det holder,men så snart hun er færdig! Ja så gør vi igen!!

Hun gør hele natten, og natten til i går sidder der gud hjælpe mig ( ja for ellers så slår jeg til den ene med den anden) en han hund ude foran døren til bryggerset og galper! Jeg var ude flere gange og bede det lille kræ om at smutte hjem!

Min kæreste og jeg var ude og se efter den i går, syntes egentlig det er lidt træls at der render en hund rundt om natten uden snor. Tænk hvis der sker den noget?

Nå men hvorom alting er så er Laila meget billigt til salg i disse dage! Nogle der vil købe en billig hysterisk hunhund?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhhhh gud!!!
  • #4   6. okt 2009 Hulk hulk Laila skal også steriliseres hurtigst muligt!!!! Det har hele tiden været meningen, men den første løbetid skulle jo lige overståes! FØRSTE OG SIDSTE!!!!

• #5   6. okt 2009 Rikke H! Den tråd har jeg ikke set ( så jeg er undskyldt) ;D Nej det er rigtigt, det er en dum overskrift! Det var bare lige det der skulle ud!! Men kan jeg ikke rette den?

• #6   6. okt 2009 Sabina og Aiko! Du skal passe på med hvad du siger! Jeg tager gerne et par sure sokker for en ordenlig nattesøvn!!

• #7   6. okt 2009 Rikke H jeg har desværre set den hund lufte sig selv mange gange! Men den er meget sky, så den nægter at komme over når vi prøver at kalde den til os, næste gang bruger jeg feje tricks og tager en lækker godbid med ud, fordi jeg er nødt til at tale med dens ejer! Har lidt på fornemmelsen det kunne være en ældre dame/ ægtepar der har den. Måake de slet ikke er klar over at fido har fundet en udvej?

• #10   6. okt 2009 Jeg vil gerne bytte med en hund, der falsk drægtig. Vi får heller ingen nattesøvn, da hun laver reder, hyler, piber og passer en plysbold, som var det en hvalp. Jeg har fået Galastop hos dyrlægen i går, så nu håber og beder jeg til, at det snart virker, for det er godt nok synd for hende smiley Så her bliver der også overvejet sterilisation...

• #11   6. okt 2009 Uhhh jeg har også sådan en belastende løbetids trunte for tiden..
    Hun gør og ikkem hun stiller sig bare an foran vores hvalp..
    -ligegyldigt om Lady ligger og sover, så sitller den store sig til, og hvis den lille ikke reagere så kan man jo baer sætte sig på hendes hoved...:-))
    Det hævner den lille så ved at bide den store i ben og mave..:-))

• #12   6. okt 2009 næh tak har selv en tæve i løb OG en hanhund... du kan få mine meget billigt

• #13   6. okt 2009 ´Rikke H. Jeg er kun interesseret i at hunden ikke kommer til skade og ikke forstyrre nabolagets nattesøvn alt for meget! Det ser ud som om det er en sød lille vaps, men det ville være så frygteligt hvis den kom noget til ( altså forstår ikke nogle mennesker, hvorfor har man ikke bedre øje på sin hund?)

Så jeg vil da bare tage en snak med dem hvis jeg finder dem. Håber bare ikke at det gentager sig igen!

• #14   6. okt 2009 Eva C Ha ha ha det må da være et syn for guder! Er faktisk rimelig glad for at jeg kun har en hund lige nu!

Tanja J Jeg smider et par sure sokker med ovenikøbet! smiley

• #16   6. okt 2009 jeg har 2 tæver i løbetid ! så min hanhund er sendt på ferie, ikke pension - men de 2 tæver kan godt nok holde een beskæftiget - så skal de ud, så skal de jumpe på hinanden - jøsses et cirkus - jeg synes det er slemt i år, måske fordi især den ældste gerne vil parres - og alle hanhundene i nabolaget er mere end villige ! Godt det snart er ovre for i år .......... og så kan min egen hanhund komme hjem igen .....

• #17   6. okt 2009 Rikke H: Hi hi ja det vidste jeg smiley

Pia P: Ja okay jeg kan godt se på nogle af indlæggene at jeg er ikke er den der er værst ramt! Men glæder mig godt nok også til at det er overstået nu! I dag skaljeg hjem og koge lever, og så skal vi fandme ud og gå et spor på 100 km.... så kan det da være kræet vil sove i nat!

• #18   6. okt 2009 Annelise, lad os håbe, at hun kan koncentrere sig om at gå spor !

Dem, der passer min hanhund er begyndt at spørge hvornår han kan komme hjem igen ........... min dreng er jo noget vokal -

Kommentér på:
Åhhhh gud!!!

Annonce