1.827 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Mine 2 hunde slås Mine 2 hunde slås

Ved slet ik hvad vi skal gøre..
Har jo beholdt en hvalp af Chicos og Chikitas hvalpe.
Han er nu lidt over 1 år..
Men nu kan ham og hans far ik enes, Chico (faren) har bare set sig gal på ham og vi kan næsten ik skille dem ad når de ryger i totterne på hinanden..

Tror desværre vi blir nødt til og skille os af med ham..

Er der nogen der kan komme med nogle ideer om hvad vi kan gøre for og få husfred igen..

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.
  • Rør til Køkkenvask hænger ikke sammen 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mine 2 hunde slås
  • #1   6. okt 2009 Nogen gange hjælper det at kastererer den ene, gerne den yngste.

• #2   6. okt 2009 Ja det har vi så også snakket om nok var en ide..

• #3   6. okt 2009 ja da send ham herhjem;) ej det er rigtig surt underkaster han sig? den lille.

• #4   6. okt 2009 Jeanette B... Nej det kan man ik sige, han blir ligeså hidsig som sin far, faktisk er det ham der blir mest tosset, men det forstår jeg så godt når nu han blir overfaldet af sin far..

• #5   6. okt 2009 Har du prøvet at bruge en vandsprøjte når de slås? Vi har 2 dobermann (en tæve og en han) og han blir VED med at dominere tæven. Når vi så bruger vandsprøjten SÅ stopper han med det samme. Det er vigtigt at i ikke advarer dem inden med den

• #6   6. okt 2009 det er da klart, du har 2 ukastrerede hanhunde i dit hjem. hvad havde du næsten selv regnet med smiley du blir nødt til at kastrere dem, eller i hvert fald en af dem...

• #7   6. okt 2009 okay, ellers kunne det godt værre det ikke ville hjælpe at kasterer men det kunne godt lyde som magt kampe, det er vildt forfærdeligt. har selv haft et par rottweilere under samme tag, der sloges, og det bliver ret voldsomt. håber da i finder ud af det, lige et kompliment på vejen for han er godt nok flot da;)

• #8   6. okt 2009 Karina & Flemming S.. Ja det kunne være jeg skulle prøve det, ved nemlig at de ik kan li den..

• #9   6. okt 2009 Tror desværre ikke i kan nøjes med en vandpistol....i kan jo ikke være over dem konstant, og det går lynhurtigt.
    Kasteration vil jeg nok anbefale, snak med jeres dyrlæge.
    Den mindste er jo lige ved at blive teenager og ikke længere en hvalp så det er jo naturligt med to af samme køn.

• #10   6. okt 2009 Jeg har haft rigtig god gavn af vandsprøjten, så det er forsøget værd, måske du skulle lade dem være i hvert sit rum når de er alene hjemme. Nu er det jo ikke store racer du har, så jeg tror næppe de spiser hinanden ;o)

• #11   6. okt 2009 Nej tror heller ik de spiser hinanden, det lyder bare ret voldsomt..
    Men må lige spørge dyrlægen i morgen..

Ved i hvad en kasteration koster?

• #13   6. okt 2009 Nej det er hun ikke..

• #14   6. okt 2009 Inge - nej jeg kan heller ikke se at jeg nogen steder skulle have skrevet at der ville komme en kamp. Chancen er bare en del større når man har 2 hanhunde sammen smiley

• #16   6. okt 2009 Jeg havde 2 brødre, som jeg fik kastereret begge to, da de skulle gå med deres mor. Men der var en klog person der da fortalte mig at havde man to hanhunde, så skulle man vælge at kasterere den med det mildeste sind, eller man kan jo også kalde det for den har mindst rang.
    På den måde får man en større forskel på deres rang.....den dominerende får lov at være øverst og den anden falder jo til ro når den bliver kastereret.....

det blev vist lidt forvirrende, men jeg håber det er forståeligt

• #17   6. okt 2009 Det er jo det der tit sker, når man har to af samme køn under samme tag. I naturen ville den svageste (ofte den yngste) forlade flokken, da der som regel ikke er plads til mere end en fertil han. Din unge han prøver at vise sit værd ved at være provokerende, og samtidig skal han have prøvet sine mandomskrafter af idet hormonerne lige p.t. pumper rundt. Men det kan ende med at de vil slås for alvor, hvis ikke den ene bliver neutraliseret.

Det hjælper ikke at stope det med vandpistol, for de fortsætter bare, når de så er alene. Du kan som menneskeleder prøve at stoppe det hver gang, holde øje med hvem der starter, og sende ham udenfor lidt til time-out, og ellers give begge lige meget opmærksomhed.

Men som de er lige nu, ville jeg ikke lade dem være i samme rum, når de er alene.

Jeg synes også du skal lade en eller dem begge blive kastreret, og nok først og fremmest den lille.
    Du kan jo starte med en kemisk kasteration og se hvordan det virker, før I evt. beslutter om I stadig vil beholde ham.

Kommentér på:
Mine 2 hunde slås

Annonce