{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Stakkel hund :( dyrmishandling {{forumTopicSubject}}

hej jamne jeg var ude og gå i dag med min hund, vi går forbi et hus, hvor jeg plejer át ku høre en hund gø nede fra kælderen. og hele huset ser sådan klamt ud. så jeg kigger ind af vinduet til kælderen, det ene er ikke rullet helt for. der står bare en seng i rummet, også er der ellers bare fyldt med lort, og hår.. ser os hunden en stor sort labrador blanding måske. MÅ man godt ha hund sådan ?? det er da synd.. Kommer fra frederikshavn.. hvem kan jeg ringe til ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkel hund :( dyrmishandling
  • #1   5. okt 2009
    Dyrenes værn!


  • #4   5. okt 2009 jeg har også haft hund i kælderen, 2 stk når jeg var på job, det er jo ikke dyremishandlingen hvis den ellers er oppe i huset når de er hjemme... vores led ingen nød, men nu kan du selv bedst bedømme om der er tale om vanrøgt.

  • #5   5. okt 2009 Det er efter min mening helt galt et dyr skal ikke leve i lort , kontakt dyrenes beskyttelse , på deres hjemmeside står der hvem du kan kontakte der hvor du bor , har selv lige gjort det da jeg fandt ud af at der var en der ikke behandlede sine køer ordentligt , og der var en ude fra dyrenes beskyttelse allerede dagen efter , og du er anonym

  • #6   8. okt 2009 jeg har haft ringet til dyrnes beskyttelse, formand for nordjylland. man kan ikke gøre noget ved det, da hunden gerne må bo sådan..
    de kan kun gribe ind, hvis naboer klager over hunden.. eller jeg ku bevise den ikke får mad eller blir luftet.. Han aldrig set den ude, men det ser nok ud til den får mad.
    Forleden gik vi forbi om aften og der kørte et tv i det andet rum, så hund og ejer bor åbentbart så beskidt.. der lå ellers lort over alt på gulvet og i sengen. det er sørgeligt for dem begge.. Og jeg mener ikke en hund skal ha lov at leve sådan.. det syntes jeg er synd..


  • #7   8. okt 2009 der skal rigtig meget til før de kan gribe ind... har selv stået der engang med 2 heste og en pony, politiet var der pga noget andet, de så hestene men mente ejeren havde meget andet at se til, så de ville vende tilbage.. den ene var min gamle hest og det endte med jeg købte hende tilbage inden for 2 timer...

Kommentér på:
Stakkel hund :( dyrmishandling

Annonce