28. jul 2007 Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
I tror det er løgn... {{forumTopicSubject}}
I husker måske at jeg i forgårs sad og fortalte herinde at Taysons knude i brystet nu var blevet fjernet og det heldigvis ikke var kræft som dyrlægen og jeg havde frygtet og alt nu var dejligt.( http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=353823)
Det var det så¨også....indtil idag.
Jeg sad og kom til at kigge på Tayson og det slog mig ligepludselig at han var blevet åbnet i den forkerte side af brystet.
Panikken slog mig og jeg fik ham ned på ryggen så jeg kunne mærke efter for jeg måtte jo huske forkert.........
men nej, knuden sad der stadig i den modsatte side og mit hjerte sank.
Skyndte mig at ringe dyrlægen op og forklarede sagen og han blev vist mundlam.
Det viste sig så at han havde forsøgt at ringe mig op mens de var igang fordi de ikke kunne finde den.
Jeg, idiot, var kommet til at tage den forkerte tlf med, så de kunne ikke få fat på mig, såå de ledte videre i en halv time og til sidst fandt de så en meget stor knude som var kompliceret at fjerne, den har åbentbart siddet gemt så jeg har ikke selv vist den var der.
Er bare så ærgelig over at han ikke lige bad mig om at finde knuden var dem inden jeg gik, når hun åbentbart var i tvivl, troede egentlig bare at de var sikker da den er så tydelig at mærke da den buler ud på huden.
Dyrlægen var selvfølgelig ked af det og ville gerne fjerne den uden beregning, men for hulan da, nu skal Tayson til og i fuld narkose og gennem en operation igen igen igen.
Plus at jeg nu igen kan spekulere over om denne knude så er ondartet som han jo havde mistanke om at den var.
Den knude der blev fjernet var stor og dyb og bestemt ikke afgrænset men var bare en fedtknude, så det kan jeg jo så bare håbe at den her også er.
Troede lige vi var ovre det hele og jeg kunne få lidt sjælefred og Tayson kunne få fred, men nej....hvorfor er vi så uheldige
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 976
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
Sådan en fejl må jo bare ikke ske .. Føler med jer
feb 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 192
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Desværre opstår der af og til fejl.
Håber det hele går iorden og i får besked om knuden er godartet *S*
maj 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457
Håber i får en god besked når den er fjernet.
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
Nu skal vi derind i morgen, men han bliver jo nok først opereret i næste ige kan jeg forestille mig, så nu kan jeg gå og spekulere på det igen.
Har lagt et billede ind i dette album http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=46044
Undrede mig godt nok over at han havde barberet så meget af ham, men det tror da fanden når de ikke kunne finde det, men knuden sidder så i modsat side faktisk lige ½cm fra hvor de stoppede med at barbere, så de var så tæt på.
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 168 Svar: 1.128
men vær dog glad for der nogle der kan ordne det ;-D
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
På den anden side: Hvis den der så blev opreret væk havde vist sig at være ondartet, kunne man jo sige det var held i uheld.
Håber også at den anden knude er godartet og det hele forløber godt. Pøj pøj med Tayson!!!
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 708
mener ikke helt som Anette og Gizmo skriver, for de har jo prøvet at få fat på dig, også derfor når vi har haft Borris i narkose, har vi sørget for at vi er til at få fat på, hvis nu der skulle ske noget,
og de fandt jo også noget, som jo ikke var blevet fundet,
så det kunne jo have været held i uheld,
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.270
Pøj pøj med hunden
I tror det er løgn...