{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Nico Klør .......... {{forumTopicSubject}}

Nico har ca 1 måned nu kløet - og har været ved dyrlægen og fået prednisolon ? af 2 omgange - her sidst i 10 dage...

Han er så holdt op med at klø, og alt var fint, lige indtil nu...
Han fik den sidste pille i går, og nu klør han bare igen ....

Er så træt af det, han tar på af pillerne, og det er rigtig øv ...

Er der nogle der kender andet man kan gi dem mod kløe, som de ikke øger appetitten af ??

Hilsen Betina og Nico...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nico Klør ..........
  • #1   1. okt 2009 Hvorfor klør han ?

• #2   1. okt 2009 Det ved de ikke rigtig .....
    De tror det er loppe allergi, på trods han ikke har lopper, men de siger det er nok hvis bare en loppe bider - og dem kan man jo møde alle steder ...

Nico tåler ikke loppebehandling heller ...

• #3   1. okt 2009 hmmm.....har de snakket om det kan være hans foder evt. ?

Flere hunde får jo tør hud af foder og det kan jo også give kløe

• #6   1. okt 2009 rene - han spiser alt muligt forskelligt, han er sådan en der æder hvad der er - hjemme Rc ved min mor eukanuba hvalp, og det har aldrig været noget problem, og han er jo 2 år ...

Dyrlægen siger de 3 hyppigeste årsager er loppeallergi, loppeallergi og loppeallergi - først derefter foder og andet ...

Har fundet en loppe på den ene kat, så det er måske rigtig nok, selvom de får det der i nakken, den eneste der ikke får er j nico, for han slår voldsomt ud af det ....

• #7   1. okt 2009 Der kan jo være en masse årsager til at hunden klør, den kan have både skab, hårsækmider osv osv. Har dyrlægen "bare" givet prednisolon ud fra det kliniske eller er der taget skrabetest på huden???

• #8   1. okt 2009 Fie æder også hvad som helst, hvis hun får lov, der er dog noget foder hendes pels bliver mat og tør af, så det undgår jeg helt....

Kender ikke til loppeallergi, men jeg ville dog få min dyrlæge til at prøve at kigge på andet også, evt. få taget div. prøver

• #9   1. okt 2009 han har altså hverken skab eller andet - han klør bare .... smiley

hans hud er fin fin, kun når han klør hen over gulvtæppet, så bliver han lyserød på mavsen ....

• #10   1. okt 2009 Jamen hvordan ved du det!!! hvis dyrlægen ikke har foretaget skrabetest. Man kan ikke se parasitter med det blotte øje, kun under mikroskop.

• #11   1. okt 2009 Det gælder jo ikke om at proppe en hund med kløestillende medicin - uden at vide med sikkerhed hvad årsagen er til kløen.

• #12   1. okt 2009 LUr mig om det ikke er allergi og med stor garanti proteinallergi. Rigtig mange hunde får dette incl min egen han pt. Vi har talt med specialdyrlæge i allergi i Bagsvær og har nu skiftet foder og Vupti efter 1,5 mdr klør han sig ikke mer og vi slipper grimme piller. Nu får han sensible foder plus råt kød i form af hest og lam - det kan absolut de fleste hunde nemlig tåle pga det lave proteinindhold.

Kommentér på:
Nico Klør ..........

Annonce