{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Shorty kønsmoden?dominans.. {{forumTopicSubject}}

Godmogen til jer alle smiley

Shorty og jeg gik igår hen på banegården og købte en pølse til min bette vaps. Derhenne mødte vi så en anden fransk mand som vi havde mødt en enkelt gang før nede i byen.. De stod og snusede lidt til hinanden hvorefter at den anden hund prøvede at dominere Shorty.. Shorty var pænt ligeglad da pølsen i min hånd så noget mere interresant ud *ss* ... men et andet eksempel er at vores nabo har også en Franskmand og de er nu begyndt at små slås når de mødes.. ikke alvorligt i den forstand men den anden hund prøver at dominere Shorty og Shorty prøver at forsvare sig ved at svare igen eller løbe væk.
Shorty er på ingen måde dominerende selv men kan godt forsvare sig når andre prøver at dominere ham..
Det der undrer mig er at det kun er med andre franskmænd jeg har oplevet det indtil nu? .. mærkeligt..
Mit spørgsmål ( hvis man kan kalde det, det ) er:
.. er mors bette vaps ved at blive voksen ?
( kønsmoden ) siden andre hanhunde finder sådan en stor trang til at dominere ham?
og hvordan kan det være at det kun er andre franskmænd der gør det?? alle andre hunde leger bare med ham eller ignorerer ham når han bliver for legesyg..

suuuk.. mors bette vaps er ikke hvalp mere smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shorty kønsmoden?dominans..
Kommentér på:
Shorty kønsmoden?dominans..

Annonce