{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Update på Tayson´s knude {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om I kan huske mit seneste indlæg :)Ëllers er det her :
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=352800

Nu ved jeg jo ikke om i er interesseret i at høre hvordan det gik men her kommer det, undskyld længden:)

Jeg er lige hjemvendt fra doktor dyr og sikke en dag.
Sov 1½ time i nat af bare nervøsitet, og skulle være derude kl.9, blev der til han var i narkose kl.10 og skulle så få ca. 2 timer til at gå, da de regnede med at være færdig kl.12, men ville ringe.
På slaget 12 stod jeg derude, havde bare kørt lidt rundt da jeg har for langt til dyrlægen til at køre hjem.
Da fik jeg at vide at han stadig lå på bordet, blev jeg ski bange....2 timer for at fjerne en bette knude....
Der gik yderligere en ½ times tid til sygeplejersken kom ud med Tayson stavrende i fuld fart mod mig.
Der fik jeg så igen et chok....troede han ville få barberet og syet et lille hul, men hele halvdelen af hans byst var barberet væk og snittet var hele brystets længde.

Tayson fik så lov og ligge og komme sig over narkosen ude på græsset med et tæppe under og over sig i en halv time hvorefter jeg så fik detaljerne at vide.

Havde bedt dem om at se hans tænder efter da han den sidste måned havde fået enormt og jeg mener enormt dårlig ånde og tandbørstning hjalp ikke.
Sygeplejersken var i forvejen kommet ud med en lille plasticpose som hun mente jeg måske ville have med hjem...vidste ikke lige hvad jeg skulle tænke da jeg ikke havde set Tayson på det tidspunkt eller havde hørt noget, men det viste sig at han havde fået opereret den ene hugtand ud da den var meget betændt og måtte så syes i munden...avs hvor må han have haft tandpine, stakkels ham.

Knuden havde dyrlægen selv regnet med var ondartet da den var dyb og ikke afgrænset, men heldigvis var det en meget dyb fedtknude, det var han helt sikker på.
Først der trak jeg vejret igen og jeg kunne næsten tude af lettelse, når selv dyrlægen havde sagt at det ikke så godt ud så har man næsten mistet håbet, havde endda kigget på hvor jeg kunne få ham brændt osv så jeg var forberedt.
Så nu får min lille dreng lov til at leve videre og vi har forhåbentlig nogle gode år tilbage sammen, nu skal han have det lidt godt efter alt hvad han har gået igennem på hans 4 år.
Lovede ham at hvis det gik godt så skulle han når han når han var frisk igen, have en stor saftig rød bøf, så den må jeg hellere få købt smiley
Jubiiiiiii endelig er vi lidt heldige...er så glad, min lille øjesten er her endnu:):):)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update på Tayson´s knude
Kommentér på:
Update på Tayson´s knude

Annonce