{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Kan I huske Molly ??l {{forumTopicSubject}}

Jeg var herinde og skrive om min hund Molly som havde et hudproblem ( kan ses i et af mine album ) for 1½ år siden.. Idag har vi endelig fået svar!!! smiley
Hun har allergi for husstøvmider, lagermider, bøg og hassel . Puha !
Heldigvis kan hun få vaccine for husstøvmiden som hun reagere mest for. Dernæst skal vi holde super meget rent herhjemme og så skal hun sove i stuen .. Snøft! Det bliver hårdt at vende sig af med at putte med hende, min dejlige varmepude .. smiley

Men.. Til jer derude..
Har jeres hund husstøvmider? Hvad betaler / betalte i for vaccine osv?

Jeg skal derop hver uge for at få hende vaccineret. Første gang, 1500 ,- ca. Andre gange 200,- Efter noget tid hjælper sygeforsikringen ikk mere og så skal jeg selv igang med at vaccinere min hund. Da det vil spare mig en masse penge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan I huske Molly ??l
  • #2   25. sep 2009 Du kan sikkert hjælpe din hund meget ved at skifte til et foder uden korm produkter, i alt tørkost med korn er der lagermider......

• #3   26. sep 2009 Ja, det har det.. Og tro mig hun har været meget igennem.. Da hun havde udslet, lavedede også en allergi test, men den vidste intet.. Men hun lider meget af ''øjenbetændelse'' , så vi tog en test igen og den viste så postiv på støvmide, lagermide, hassel og bøg .
    Molly får Barf tørfoder og min dyrlæge sagde at det ikke ville nytte noget at skifte foder , da der er lagermider i alt tørfoder..

Kommentér på:
Kan I huske Molly ??l

Annonce