347 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Byt why (gøen) ??? Byt why (gøen) ???

Er helt udmattet og smadret. Fra kl 1-3-4 stykker i nat besluttede mit kræ at hun skulle blive ved med at hoppe ud af sin seng og gø af - ja ingenting for der var fuldstændig stille så aner ikke hvad det var. Brugte timevis på at få hende tilbage i sin kurv og være stille. Hvad er det lige der sker???

I forvejen har hun en ekstremt irriterende, vel lidt nervøs og alarmerende gøen så snart der er den mindste lyd - hun alarmerer mig.... Jeg bliver ved med at sige nej og rose hende når hun er stille men jeg er så så så træt af det.

Vi er ydermere lige flyttet til Geneve og bor pt på et hotel mens jeg leder efter lejlighed. Men her i Schweiz skal hunde bare ikke gø og jeg er virkelig desperat (ønsker heller ikke smadret nattesøvn). Men jeg risikerer at skulle finde noget midlertidigt bofællesskab og kan efterhånden ikke "sælge" hende som en nem lille stille hund så det kan blive et stort problem.

Er der nogen der har erfaring med anti-gø halsbånd? Ikke med stød men måske med vand el.l - jeg bliver simpelthen nødt til at gøre noget og føler jeg har prøvet alt...

Undskyld det blev lidt langt er meget træt og meget desperat....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byt why (gøen) ???
  • #1   24. sep 2009 Hun har måske ikke vænnet sig til at bo på hotel. Hunde er meget "alert" og gør hvis de fornemmer noget. Jeg håber at I snart finder en bolig inden hun bliver "tvangsgøer" (aner ikke hvad det egentlig hedder).

Er hun alene hjemme på hotellet, for om dagen er der sikkert en masse trafik til og fra værelser, som hun så tror også sker om natten.

Har prøvet et anti-gø halsbånd til min lab, men det havde ikke den helt store virkning.

Pøj, pøj håber du får hende vænnet af med det.

• #2   24. sep 2009 Vi har boet her i to uger næsten og har ellers haft nogle ganske rolige nætter. Hun er selvfølgelig på så snart nogen pusler på gangen eller lukker (smækker) deres dør... Prøver at aflede hende med guf osv men nogle gange orker jeg bare ikke længere....

Det er også rigtig ufedt at det er så stort et problem at finde en bolig hernede...

• #3   24. sep 2009 Enig med Gitte. Og det er da ikke så lang tid siden du flyttede derned er det ? Hun er nok ikke tryg endnu.

• #4   24. sep 2009 Det lyder godt nok træls..
    Og især hvis det er af igen ting hun gør, når der er helt stille.
    Tror du måske ikke hun er urolig og utryg endnu? Det virker sådan.
    Har du prøvet at sove med hånden i hendes kurv? så hun kan mærke dig?

• #5   24. sep 2009 Jeg har prøvet VAND PISTOL til min pomser , og det hjalp altså ... bare de ser den stopper de . Dog er ikke helt med på når jeg bare siger nej , det skal vare NEJ og at de ser vandpistolen.

• #6   24. sep 2009 Har prøvet med vandpistol men var så dårlig til at ramme at jeg næsten tror hun grinte af mig smiley

Men jo vi har været her en to uger, men synes nu hun virker til at have det ok på hotellet... Der var tre små "uheld" første uge - hvoraf de to i min seng (great...) men det var mere protest uheld. Hendes gøen havde jeg også problemer med hjemme men der havde jeg altså to naboer hvis hunde gøede konstant så der var det kun mig selv der syntes det var irriterende. Her går det ikke man har en hund der gør og det kan jo ende med at blive et problem. Er vildt bange for at hotellet skal komme og sige der er klaget over at hun gør smiley

• #7   24. sep 2009 Møg irriterende...

Men nej, gø-halsbånd er spild af penge... Havde et der udgav lyde og det var så overfølsomt at det begyndte at bippe bare han rystede på hovedet. Og det havde ingen effekt på ham.

Håber du finder en løsning smiley

Kommentér på:
Byt why (gøen) ???

Annonce