731 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Så kan de"
kan de hoppe så højt?
elvis er flere gange den sidste uge fundet på den anden side af lågen :-( kunne ikke forstå hvor han kom ud henne og vi troede det var ved brændestakken, nu hvor di har brugt meget over vinteren... ...
elvis er flere gange den sidste uge fundet på den anden side af lågen :-( kunne ikke forstå hvor han kom ud henne og vi troede det var ved brændestakken, nu hvor di har brugt meget over vinteren... ...
Skrevet af: jeanne b - 11. mar 2011
SÅ !!! kan de dælme lære det >:(
Vores hus er gammelt... sådan ca fra kong ruders tid :/ Og noget af det som ikke er fulgt med i modernisering er EL i huset :/ Man kan ikke tænde for kogekande, pomsmaskine og vaskemaskine samtidi...
Vores hus er gammelt... sådan ca fra kong ruders tid :/ Og noget af det som ikke er fulgt med i modernisering er EL i huset :/ Man kan ikke tænde for kogekande, pomsmaskine og vaskemaskine samtidi...
Skrevet af: Badetøffel BanDana & Anton & Tante Gurli - 14. jan 2015
så kan de lære det
jeg var ude at gå med noah, da jeg kan se der står en gruppe drenge (4stk) og skyder nogle bomberør ned mod en stor vej, hvor der køre mange biler, og jeg kan så høre at bilerne bremser hårdt, og næs...
jeg var ude at gå med noah, da jeg kan se der står en gruppe drenge (4stk) og skyder nogle bomberør ned mod en stor vej, hvor der køre mange biler, og jeg kan så høre at bilerne bremser hårdt, og næs...
Skrevet af: patricia medkællinge jyde . - 20. dec 2008
Spar penge på din forsikring
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 411
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 1.150
apr 2005
Følger: 91 Følgere: 88 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 1.460