571 visninger
|
Oprettet:
*Mor til Balder, nu kæk og fræk hvalp * D
7. aug 2009 Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 131
7. aug 2009 Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 131
Ved godt det er ønsketænkning.... {{forumTopicSubject}}
Men for dælen hvor kunne det være rart med en mirakelkur mod hvalpe der liige beslutter sig for at æde en fremmed hunds efterladenskaber, 1 sekund inden busdøren åbnes, og man skal stinke en hel bus til, imod sin vilje...
( Ja, jeg holdt skam godt øje, og da jeg sætter tasken ned, som han skal I, har han snor nok til at sige haps, til den lækkerbidsken af en kæmpe brunkage midt i græsset...)
jun 2009
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.114
Så kommer han ind og STINKER... synes ellers vi er meget omhyggelige med at få det væk fra haven, men da vejret stadig er godt nok til at lade havedøren stå åben, ja så er det lidt svært at holde øje hele tiden... men synes sku det er ret klamt
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
okt 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 82 Svar: 1.289
Men, det er nu langt værre at hunden æder kattens hømmer og man efterfølgende skal ha tjekket orm i afføringsprøver - og stanken er sansynligvis i en anden kategori, men bestemt ikke at foretrække...
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 131
åh jamen han æder OGSÅ sine egne, he he..
Har selv have, og synes jeg fjerner konstant, flere gange om dagen, men så ligger der lige en lille en, den anden tidlig tidlige morgen, fandt han en fra dagen i forvejen, jeg stod i ,erhm, ikke meget tøj, (håber ved gud ikke der var nogen i nærheden), for sprang nærmest igennem haven, for at fiske den ud af munden, og allerede ved første skridt var kvalmen der, ved tanken om at få fingrene i den lort (hundehøhmen altså, ikke hvalpen, selvom.....)
Nåede det jo ikke, og ned gled den, som var det en glaseret medister i ét stykke....
Havde meget lyst til at sætte hundekurven udenfor soveværelset, Yark...
jun 2009
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.114
Det lyder som om, det er King, du beskriver... er især dejligt, når man sidder på gulvet, eller på anden måde er i hundehøjde... og så kommer der en vildt glad hund springende ind, stormer hen imod én parat til at slikke én i hovedet... og så rammes man af dunsten som et hammerslag og så er han bare ikke populær
Arrrggg
okt 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 82 Svar: 1.289
og ufordøjet afførring er en lækkerbisken..
- denne mulighed skal de selvfølgelig fratages..
aug 2009
*moppe-bassen* - Det er rigtigt ja, det kan jeg da også huske nu, at jeg har hørt. Mirakelkuren er fundet, mon de har paller nok i bilka, til at forsyne Balder, indtil hans pøller lugter af ananas? ;P
*Pixie & Constantin* - Ved det, men derfor er det klamt alligevel, he he
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.334
aug 2009
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 93
Nå men jeg stod og lurede ved døren, og straks hun lavede stort kom hund ind, og jeg gik så og sprøjtede tobasco eller soja på pøllen. Efter tre dage havde hun helt mistet lyste til at spise dem, og vi fjernede alle pøllerne, og siden har hun aldrig spist dem..
Ved godt det er ønsketænkning....