779 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Brøndby udstilling i dag Brøndby udstilling i dag

Vi er hjemme nu og det er gået ganske fint. Cassie fik en aldeles fremragende bedømmelse, hvor han godt nok skriver at hun mangler tid. Men alle racetypiske kvaliteter er i top. Det var første gang hun stillede i hvalpeklassen, da hun blev ½ år i tirsdags. Så jeg er meget tilfreds.

Bianca blev 2. bedste tæve, og jeg var ikke helt tilfreds med hendes kritik, set i lyset af at hun blev dømt af samme dommer den 1. august i Tollarp i Sverige. De ting som var dårlige sidste gang var gode nu, og omvendt. Men 2. bedste tæve kan jeg jo ikke være utilfreds med. Biancas mor Rita, på 5½ manglede 1 cert i at blive champion, og det har været tæt på så mange gange. Men i dag lykkedes det, så vi jublede så folk tænkte om vi var skøre, men det er jo trods alt Biancas mor.

Mette (lab Mette) kom og hilste på. Det var rigtigt hyggeligt, og vi fik tid til at få en god sludder. Det var dejligt også at have tid til at møde andre end lige dem man udstiller sammen med.

En kæmpe overraskelse fik jeg da jeg gik på toilettet i hallen....... i køen stod Marika og Anna fra Sverige, som lige ville ses lidt danske hunde. Jeg anede ikke de kom, men det var også noget de bestemte i forvejen. Marika ejer Canon som er far til Biancas hvalpe, så han er selvfølgelig Cassies far. Det var cool. Marika skulle tage billeder af Bianca da de i Sverige har noget der hedder noget i retning af et "racekatalog", hvor man viser hvordan en gårdhund skal se ud. Som Marika sagde, så var hun en af dem der ville være på positiv siden i kataloget, for de viser også hunde der er knap så gode. Så kan folk lære at se hvordan en gårdhund skal se ud.

Men vi glæder os allerede til i morgen, med endnu en god dag med fantastisk godt vejr.

Hvordan er det gået med andre?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brøndby udstilling i dag
Kommentér på:
Brøndby udstilling i dag

Annonce