lang tid siden jeg har været herinde.. {{forumTopicSubject}}
Uha ja det er længe siden, men nu vil jeg lige høre folk om noget..
Er der nogen af jer der nogensinde har haft en hund på pinciling, og hvordan har de reageret..
Kato har fået noget urinvejs infiktion og er nu på en skrab pincilin kur, han har ikk den store appetit, og må lokke maden i ham, samt han virker rigtig træt, Er det helt normalt ???
Så et andet ? da vi jeg var til dyrlægen med ham, pga hans urinvejs infiktion, fik dyrlægen set hans sår, som han nu næsten altid har haft, og dyrlægen mener det er allergi.. Jeg fodre ham med noget natur produkt fra kromix, men over og skifte til Hills, imod hunde der har allergi... Er der nogen der har hunde i samme situation, og hvad gør i ved jeres ??
Jeg behandler selvf kato's sår med salve, og klorhexodid pulver og vasker ham i medicin shampoo, og ja han er loppet behandlet...
Puha det var vist lige en masse på engang, men håber i kan finde hovede og hale i det.. Knuuz Henrijette
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Det er kendt for at give lidt dårlig appetit og måske også lidt kvalme og opkast, desværre.
jul 2007
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 59 Svar: 616
ja det er det pincilin han får, blir bare så bekymret når han ikk er sig selv og ikk spiser som han skal,
jul 2007
takker for dit svar, måske er det hans uronvejs infiktion samt pincilin der gør ham mere sløv, men jaaa blev bare nød til og spørge, da det er første gang han har været på pincilin..
Ang fodre, jamen så vil jeg ikk bare skifte, troede måske bare at, det kunne hjælpe, hvis man kunne finde fodre mod allergi...
aug 2006
Hvis han slet ikke vil tage føde til sig eller begynder at kaste op, så kan du kontakte dyrlæge og måske få noget andet end det.
Der er heldigvis alternativer :o)
aug 2006
Det er et specielt foder, hvor proteinerne er gjort uigenkendelige for kroppen og som den derfor ikke reagerer imod. Hvis du giver ham det i en periode og KUN det, så vil du have svaret på, om det er foderallergi han har eller ej.
Hvis det er, så kan du derfra begynde at introducere andre ting for at se, hvad han reagerer på og hvad han ikke gør.
Men det er MEGET vigtigt at holde diæten, ellers er den nyttesløs.
jul 2007
Tusind tak, nu er jeg lidt mere rolig, har dog fået lidt mad i ham her til morgen, også gik der lige lidt tid før jeg gav ham pincilin, så der var lidt mad i maven til de piller ;O)
jul 2007
Er det fodre noget man kan købe på nettet el hos dr. dyr ( smiler)..
aug 2006
Og det koster desværre.
jul 2007
aug 2006
Og god arbejdslyst med det. Det ER en hård tjans.
Et alternativ kunne være at konsultere en dyrlæge med speciale i hudlidelser - det kunne jo være, det gav noget mere præcist?
jul 2007
ja det kunne jeg også gøre, nu skal han lige ha overstået den her pincilin kur, han kan komme over det her møg :O(
Også tar jeg fat på det andet med ham, også må det dælme koste hva det vil.. ;O)
Både tid og penge ;O)
aug 2006
aug 2006
Faktisk er det lidt af en skraldespandsdiagnose.
lang tid siden jeg har været herinde..