{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ORIJEN ADULT BARF-Kibble
  • #1   18. sep 2009 Jeg fodrer ikke med lige den variant, men med Orijen large breed puppy..
    Og hold op hvor er jeg bare glad for det valg..

Efter 3 uger har jeg fået en helt anden hund mht optagelse af sit foder, hvordan hun tager på, og hvordan pels osv ser ud..
    Så kan kun anbefale Orijen smiley

Det er en Rottweiler jeg har. Og mht. hunde med allergi skulle Orijen jo generelt være godt, eftersom der ikke er korn og tilsætningsstoffer i smiley

• #2   18. sep 2009 Men eftersom mine hunde er helholdsvis 1 og 2 år kan jeg jo ikke bruge den version du gør *SS* Glæder mig til at høre andre.

• #3   18. sep 2009 Tjaa... om det vil virke for din hund må du jo prøve dig frem med .-)

Ligesom med alt andet foder er der nogen der taler for og andre imod.

• #4   18. sep 2009 Ja du har ret. Men hvad er din mening om det?

• #5   18. sep 2009 Har aldrig prøvet det mærke foder, eller læst dets indholdsfortegnelse, så vil ikke lige udtale mig specifikt på det foder.

Men med de 3 hunde jeg har haft, har ingen af dem kunnet trives på det samme fodermærke smiley Det siger ikke så lidt syns jeg.

Derfor mener jeg man må se på hvilke fodermærker man selv kan stå inde for og så prøve sig frem. Dog skal man være parat til at gå på kompromis... der er altså nogen hunde der bare trives super på eks Pedigree og den slags supermarkedsfoder.

• #6   18. sep 2009 Bella er lige startet på deres Puppy foder, og indtil videre glider det ned i den kræsne dames mave. For tidligt endnu at sige hvordan hun fungerer på det . Syntes dog hun prutter lidt meget :=O

• #7   18. sep 2009 Prøv dig frem, andet man kan ikke sige.
    Nogle er gode på det ene andre er ikke (der i blandt min vaps).

Kommentér på:
ORIJEN ADULT BARF-Kibble

Annonce