{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Pludselig alenehjemme problemer {{forumTopicSubject}}

Ja nu er Sif jo blevet 8 måneder, og hun har aldrig haft problemer med at være alenehjemme. Gravmanden og hende har kunnet været i huset uden noget er ødelagt, MEN den sidste uge skal jeg sørme da lige love for der er blevet taget revanche. Hun har ødelagt kurven, to par solbriller, noget af datterens legetøj, en pose tøj samt været på spisebordet og ædt et sterinlys.

De er ikke meget alene, da manden er uden arbejde, men vi har trænet alenehjemme, og har som sagt ingen problemer oplevet.

Er hun bare i "lømmelalderen"?

Hun har jo fået konstateret forhøjet parasittal, samt for mange hvide blodlegemer, og muligvis sukkersyge, men det burde vel ingen indflydelse have på det eller??

Håber der nogle som kan give gode råd, for det et sørme træls at komme hjem til ødelagte ting, og en hund som åbenlyst skammer sig over det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pludselig alenehjemme problemer
  • #1   16. sep 2009 lømmelalderen.dk ;=)

• #2   16. sep 2009 Blandinger, nej tak! Tavlehunde, Ja . Takker *SS*

thresa 41 år K: Det har jeg også prøvet de sidste dage, men åbenbart uden held :-S Jeg skælder hende ikke ud, da jeg jo ikke tager hende i det, men hun skammer alligevel

• #3   16. sep 2009 Alderen.. Mange hunde begynder desværre at udvikle alene-hjemme-porblemer når de er mellem 6 måneder -1½ år. Det har jeg ihvert fald ladet mig fortælle. Jeg ved ikke om en hundegård er løsningen - Jeg ville nok øve alene hjemme træning forfra for at få ordnet problemet fra bunden af.

Og ja sørg for de er godt mentalt stimuleret inden du går fra den og som Theresa siger, giv dem noget at beskæftige sig med..
    Maldini lider som sagt af seprationsangst, men ødelægger heldigvis ikke ting.. Er det første gang det er sket eller..?

Kommentér på:
Pludselig alenehjemme problemer

Annonce