606 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

station 2 station 2

Hvor er det dog død spændende at se den måde de træner og bruger deres hunde på i UK

De opdrætter selv deres schæfer til de primære opgaver, men hvor fedt at se de også kan genbruge hunde som ellers var anbragt å internater...

jamen jeg smiler og tænker bare at hvis jeg skulle være hund skulle jeg have noget meningsfuldt job som nogle ad de heldige hunde smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  station 2
  • #1   14. sep 2009 Ja det er rigtig spændende at se. Jeg er specielt imponeret over deres spaniels. Førhen var der nærmest kun schæfere i politiet, men det er tydeligt at de har fået øjnene op for Spanielen.
    Det ser sgu lidt charmerende ud - en stor politimand og en glad lille spaniel ;o)

• #2   14. sep 2009 haha ja en lille spaniel med lyserødt halsbånd smiley

men imponernede arbejdsglæde, men sikke en energi de har, nok også grunden til at familier opgiver dem, de kan jo slet ikke give dem hvad de har brug for, skønt de får en chance mere som arbejdshunde smiley

helt sikkert noget der trætter dem *sg*

• #3   14. sep 2009 Jeg er nu også ganske imponeret over den 9 år gamle Malinois Jack, som efter flere uger stadig kunne følge et spor og have færden af en formodet morder...!!! Sejt...

• #4   14. sep 2009 Ja den jack var bare en dejlig gammel dreng, han så slidt og godt brugt ud, hehe det samme gjorde hans ejer, hund ligner ejer, men nej hvor hvor det et godt makkerpar... dejlig udsendelse...

• #5   14. sep 2009 Maria,
    du vender den bare til penge..

Der er en dansk hund, som dog stadig er hvalp, der trænes til det. De har lånt en MASSE penge i banken, så den kan vende sig til lugten..

Faktisk havde vi det oppe til træning i dag, da min ene træners labbe TO gange har slæbt hende ind i en busk, og er kommet ud med en hundredlap! Den har bare næse for det..

• #6   14. sep 2009 K&B
    ja rigtig mange racer, men jeg tror at herhjemme er det primært brugsschæfer ( de sorte og grå) samt labradore, jeg så en tolder for en mdr siden lufte en lille springer spaniel hvalp, så de vil nok også lære sådan en op i penge søgning, og malinois bruger man jo netop også til at finde penge, og lige malinoien er jo nok en man kommer til at se meget mere til inden for politiet osv...

men det er altid spændende at følge smiley

en veninde jeg har i tyskland, solgte en boxerhvalpe til det tyske politi det er jo også spændende

• #7   14. sep 2009 Maria,
    haha.. Ham der træner Cash har vist lånt 125.000 i banken..

Men i teorien kan du vel snildt lære hunden at søge efter 100-sedler.. Bare find ti af dem, og væn hunden til lugten af dem..

• #8   14. sep 2009 Ja, det er rigtig spændende udsendelser smiley Jeg nyder især at se cockernes enorme arbejdsglæde. Det er virkelig en energisk lille hund, og så er det nok den gladeste hund i verden smiley Jeg synes i det hele taget, det er pragtfuldt at se arbejdende hunde...

• #10   15. sep 2009 Der er jo stor forskel på hvad hundene skal bruges til. Som bombe/mine/narko/brand/ ID/ pengehunde osv men den mest alsidige er nu engang schæferen...

Kommentér på:
station 2

Annonce