{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.540 visninger | Oprettet:

Tattoo af din hund ? {{forumTopicSubject}}

Sidder lidt med tanken om at sparer op til tatovøren og få lavet et aftryk af Mickey's pote...

I den forbindelse kom jeg lige til at tænke på hvor mange, der egentlig har forskellige tatoveringer af deres hunde... ? Hvorfor har du valgt at få en tus af din hund?

Selv er det fordi at Mickey er min første egen hund, min bedste ven og han er noget helt helt særlig. Får aldrig en hund som ham igen, med hans meget unikke personlighed. Mickey og jeg har desuden været meget igennem sammen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo af din hund ?
  • #1   14. sep 2009 Åh jeg ville rigtig gerne have en tattoo af min dejlige buster,men det skulle være en jeg var 1000 % sikker på kunne lave en der lignede ham 100 % ...

• #2   14. sep 2009 Min mor har fået en tatto af hendes gamle hund ..
    den er rigtig flot og det var fordi han betød så meget for hende .. men det er et billede af hans hovede

• #3   14. sep 2009 Jeg har fået tatoveret Daisy på min arm.
    Altså et portræt :oD

Det har jeg fordi jeg har ønsket mig det i nogle år.
    Jeg tog et billede af Daisy da hun var ca 2 år og det billede har jeg hele tiden ville ha tatoveret.
    Hun betyder noget helt specielt for mig og så synes jeg billedet ville være flot at få tatoveret :o)

• #6   14. sep 2009 Jeg har af min hunds poter også. gik længe og tænkte på jeg ville have nogle poter som tattoo og så kom min kæreste på at jeg skulle have Liva's poter hvilket jo egentlig lød meget logisk for mig da det er vores første fælles hund og hun betyder meget for os begge så det ville gøre den lidt mere personlig.
    Det lykkedes med et foto af hendes poter og noget bagepapir at få lavet en rigtig flot tegning som tatovøren så f'''''''''k op i, så den dag i dag er rigtig grim. n´men kæresten skal have lavet et portræt af hende, samt hendes poter. så får også min lavet om til den tid.

• #8   14. sep 2009 Har i billeder af jeres tattoos?

• #10   15. sep 2009 jeg overvejer selv at få Kiba's pote foreviget på min krop. Synes det er noget af det mest personlige og helt unikke man kan få... han er også vores første hund og elsker ham allerede alt for meget, og ville aldrig bytte for noget andet.... så jeg synes det er en mega idé at få det gjort, og håber meget på at kæresten siger god for det snart smiley han synes de 2 jeg har er nok, men nu må vi se smiley

Kommentér på:
Tattoo af din hund ?

Annonce