1.540 visninger
|
Oprettet:
Tattoo af din hund ? {{forumTopicSubject}}
Sidder lidt med tanken om at sparer op til tatovøren og få lavet et aftryk af Mickey's pote...
I den forbindelse kom jeg lige til at tænke på hvor mange, der egentlig har forskellige tatoveringer af deres hunde... ? Hvorfor har du valgt at få en tus af din hund?
Selv er det fordi at Mickey er min første egen hund, min bedste ven og han er noget helt helt særlig. Får aldrig en hund som ham igen, med hans meget unikke personlighed. Mickey og jeg har desuden været meget igennem sammen.
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 613
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 581 Svar: 2.461
den er rigtig flot og det var fordi han betød så meget for hende .. men det er et billede af hans hovede
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.726
Altså et portræt :oD
Det har jeg fordi jeg har ønsket mig det i nogle år.
Jeg tog et billede af Daisy da hun var ca 2 år og det billede har jeg hele tiden ville ha tatoveret.
Hun betyder noget helt specielt for mig og så synes jeg billedet ville være flot at få tatoveret :o)
maj 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 78 Svar: 488
Det lykkedes med et foto af hendes poter og noget bagepapir at få lavet en rigtig flot tegning som tatovøren så f'''''''''k op i, så den dag i dag er rigtig grim. n´men kæresten skal have lavet et portræt af hende, samt hendes poter. så får også min lavet om til den tid.
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.107
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 9 Svar: 109
Tattoo af din hund ?