{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vagt hund
  • #1   11. mar 2006 Mie - Ja og hvordan man har trænet den..

• #2   11. mar 2006 okay så dvs man træner den til at blive en vagt hund.. det er ikke noget fra naturns side

• #3   11. mar 2006 Alle hunde har vel et vagt instinkt....

• #4   11. mar 2006 Tror ikke der er nogen hund der er decideret bedst som vagthund... dog skal den nok helst veje over 3 kilo ;o)

• #5   11. mar 2006 Cozy har jo feks. et stort vagtgen som er blandett frem til at være vagthund :-)))

• #6   11. mar 2006 Altså det er jo et instinkt i hunden, men det skal jo trænes alligevel. Quality har aldrig gøet når der kommer nogen ind, men Zafira gør. De er begge Schæfere. Sådan er de fra naturens side. Quality er ikke den perfekte vagthund, det skal trænes frem i hende.

-Det var det jeg forsøgte at skrive *S*

• #7   11. mar 2006 He he he Nico er den bedste vagthund jeg længe har set.. selvom han vejer under 2kg..

• #8   11. mar 2006 Nuka er i hvert fald en go nok vagt hund bare hun ser en skygge rejser hun sig og gør af dem (self. kun hvis hun ikke har set ansigtet på dem) jeg ville mene en schæfer ville være en af de bedste også fordi de har et ry for at kunn bide fra sig (det kan Nuka ikke)

• #9   11. mar 2006 det kommer an på om det er
    - som vagthund til jobbet
    - vagthund hjemme

hvis det er på jobbet så vil jeg nok sige at det skal være' en hund på +35 kg .. med al' respekt for små hund ..men der er jo ikke mange tyve der får kold-sved når de ser fx. en gravhund komme løbene og gør smiley

men hvis det er en større hund ..som kommer og gør' -> så tror jeg sku' de får kold-sved på panden..

kender en som køre' som vagt-mand.. han havde 2 rotweiler 1 han og 1 tæve.. og tæven var P..... god som vagt-hund men hanhunden var ikke egnet som vagt-hund ...

• #10   11. mar 2006 Vores staffordshire Bullterriere ville ihvertfald være elendige vagt hunde... De elsker alle mennesker! Tror at det her i huset er Kenneth der er vagthunden*GG*

• #11   11. mar 2006 Definer` vagthund:

• #12   11. mar 2006 Hvis det er en som bare skal lyde farlig når det er mørkt.
    Så vil jeg sige jo større hund, jo dybere gøen.
    Hvis det skal være en personlig beskytter, så er en schæfer et godt valg. Vælg en TÆVE !!!
    Var til foredrag med en hundefører fra politiet, og han sagde, at hvis det ikke lige var for løbetiderne,ville han til hver en tid vælge en tæve. De er simpelthen mere beskyttende end hanhunde. Jeg kan kun sige, at det også er min erfaring. En mørk nat - i et belastet kvarter, så giv mig en tæve - anytime !!!

• #15   11. mar 2006 Mener det var noget med at hanhunde er bedre til at arbejde i hold, når de f.eks. skal lave en større eftersøgning. Her skal hundene kunne arbejde ved siden af hinanden.

• #16   11. mar 2006 Politiet bruger kun hanhunde men der er tæver som også er godkendt som patrulje / tjenestehund - Nu bruger politiet jo ikke vagthunde.

Hundene er opdelt i grupper.

Gruppe 2 - 3 er almindelig patruljehund.

Gruppe 1 er hunde der bliver brugt til voldtægter / mord og andre sager der hører under disse.

De bliver brugt 99 % til eftersøgninger / gerningstedssøg / Spor og bevogtningsopgaver.

Den sidste 1 % er til optøjer mm, hvor man bruger hunden til at ryder gader mm.

Kommentér på:
vagt hund

Annonce