{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

ACANA FODER.. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Der er jo mange forskellige typer af foder inden for mærket Acana..

Hvilket et kunne i anbefale til mine to franske bulldog..

Bubber er 2 år: Har haft hårsækmider, så selvfølgelig skal der INGEN korn være i. Han må gerne tage på i vægt, så det gør ingen ting det er et foder der kan give ham lidt huld. Samtidig er han EKSTREM kræsen!!

Berta på 1 år. Sund og rask, alt ædne.. Tænker hun kan få det samme som Bubber, bare mindre da hun ikke skal tage på.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ACANA FODER..
  • #1   14. sep 2009 Jeg begyndte med Acana pacifica for 5 uger siden og er meget glad for det.Baldur er vild med det og han har taget på hvilket han skulle så gav ham lidt extra,han er blevet meget mere glat og blank samt hans pels farver er blevet mere klare,så det kan jeg absalut anbefale og der er ikke korn i

• #2   14. sep 2009 Ville også foreslå Pacifica hvis det er for at tage lidt på og han er kræsen. Gizmo får Grasslands når han ind i mellem får tørfoder. Det er han glad for

• #3   14. sep 2009 Orijen "6 fresh fish" er der hverken korn eller soyaprotein i.

Jeg mener også, at det er Acana, der har lavet det foder.

• #4   14. sep 2009 Har godt nok spurgt i en anden tråd, men denne her er jo specielt ang. Acana. Har forsøgt at finde ud af, hvilket Acana foder der er godt for gigt og led?
    Synes ikke rigtig det står nogen steder, andet end til Large breed og det er ikke en kæmpe hund jeg har.
    Han har lige fået guld akupunktur og anbefalet Specific eller Hills J/D af dyrelægen. Men de er ret dyre. Acana er jo en anelse billigere og det lyder generelt godt. Men det skal være forbyggende mod led-problemer.

Kommentér på:
ACANA FODER..

Annonce