Min mand er forelsket.... Min mand er forelsket....
... men ik' lige i mig.
Var på udstilling i Sofiero i Sverige i dag. Jeg har travlt med at udstille og lige pludselig kommer han og siger at han er faldet for en anden.
En anden hund, han har forelsket sig i Shiba'en, og når engang vores lab ikke er her mere, så vil han smadder gerne have en Shiba.
Det kan jeg jo ikke andet end at blive lettet over, at det ikke var mig han ville have en ny i stedet for.
Den er også en dejlig hund, og størrelses mæssigt passer den godt til gårdhundene. Spørger ham så senere i aften om han så selv vil udstille den, og svaret var ja.
Det bliver jo spændende, men det bliver jo hverken i dag eller i morgen. Men vi kan da lige så godt begynde at læse mere om racen og finde DKK kenneler. For det er jo ikke til at vide om man skal være skrevet op i mange år.
Så i den kommende weekends udstilling i Brøndby er han nok at finde ved Shiba ringen, og så må jeg ellers klare mig selv om mine gårdhunde - hihi.
maj 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 456
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Har også set på den tidligere, men så ville han sikkert bare synes det var et af mine flip. Nu er han selv faldet for den, og så må vi se hvor det bærer hen. Men gårdhundene bliver aldrig skiftet ud, basta.
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.332
I temperament har jeg hørt, at den er mere kat end hund
Min mand er forelsket....