Så er det i morgen (udstilling) {{forumTopicSubject}}
at vi igen står op midt om natten for at tage på udstilling i Sverige. Kl. kvart over 3 ringer vækkeuret, og det bare for at tage til Sofiero, som ligger i udkanten af Helsingborg. Baloo og Bianca skal med, men bettepigen Cassie må jo endnu ikke komme til Sverige.
Men udstillinger i Sverige begynder kl. 9, og med dyrlægekontrol inden, så dur det ikke at komme for sent. Så vi skal med færgen fra Helsingør ved halv 6 syv tiden, men det tager så lige en times tid at køre til færgen. Vi har hørt at der er vejarbejde imellem Malmø og Helsingborg, derfor tager vi for en gangs skyld færgen.
Til tider tror jeg selv lidt på at vi må være åndsvage. Men sidste gang gav det pote, for Bianca blev nr. 2 ud af 90 tilmeldte tæver. Så jeg håber da, at det kommer til at gå godt i morgen. Der er jo ikke rigtig noget at komme efter for Bianca andet end at vinde champ. klassen, da hun er svensk champion.
Bagefter skal vi hjem og hilse på Bianca søn (og Cassies kuldbror) som bor sammen med sin far i Sverige. Det glæder jeg mig enormt meget til.
Er der andre der skal op kl. l... i morgen og på udstilling?
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
Men Held og lykke med udstillingen, håber det går rigtig godt
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.828
- vi regner også med at være på pladsen ihvertfald 20 minutter før døren åbne - der er bare altid kaos deroppe og især med over 2400 hunde der skal ind - puha
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
Rigtig meget held og lykke !
Hils skønne Aslan
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.697
Glæder os til at høre resultatet
Så er det i morgen (udstilling)