{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Royal Canin mini - hvilken?? {{forumTopicSubject}}

Hej
Er der nogen der fodrer med Royal Canin til lille hund?
Jeg har hvalp som får junior foder, men som skal skifte over på voksen her snart...

Jeg overvejer enten alm. adult, beauty eller sensibel.

Er der nogen der bruger en af disse varianter - og evt. kan anbefale en frem for den anden?

Både mht. smag og pelsens glans?

Min voksne får mini light......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Royal Canin mini - hvilken??
  • #1   11. sep 2009 Jo - jeg er bare ikke så vild med det - eller rettere - hundene er ikke så vild med det : )

• #2   11. sep 2009 Sidste omgang jeg brugte RC brugte jeg den adult.. det var god nok.. Jeg er lige startet på at teste lidt på den de har lavet til cavalieren, men er først startet i dag, så ved ikke hvad den giver af fordele/ulemper..
    Nogen siger at de mister lidt i farve osv, Jeg har ikke prøvet hverken beauty eller sensibel, så der kan jeg ikke snakke med.. Kender dog en hvis hund havde meget skidt mave, og som fik anbefalet sensibel, og med god effekt..

• #3   11. sep 2009 Min voksne, Murphy, har faktisk fået så meget farve at han er begyndt at få fregner - mange flere end han nogensinde har haft...

Så tror det er super til de helfarvede Cavaliere også - meget pigment fremmende....

• #4   11. sep 2009 min får adult..
    han spiser det med stor lyst, hans pels er så skinnende, at man skulle tro at vi smurte ham med olie.. i forhold til hvordan han så ud, da vi købte ham skifter jeg aldrig foder! men nu arbejder jeg også i en foderstof med bla. R.C, så jeg bliver jo hjernevasket med information :O)))

• #5   11. sep 2009 Nicola Gizmo får Sensible og har nu kørt på det i 2 år han holder sin vægt perfekt på det og har fået en fin glansfuld pels uden knuder smiley Jeg er rigtig glad for det foder og holder mig helt sikkert til det, Han gad altså ikke at spise den alm adult så det var et hit med sensible.

• #6   11. sep 2009 Jeg har en enormt kræsen hund og hun elsker sensible, hun har ikke taget på og har fået en pænere pels, så hun trives helt klart på sensible. De andre typer vil hun ikke spise.

• #7   11. sep 2009 Mette jeg havde samme problem havde kæmpet med Gizmo og foder i 4 år og så skiftede vi til sensible og det var lykken...

• #8   12. sep 2009 Ja min er også kræsen - men virker ikke overvild med Sensibel - selvom Murphy åd det med stor lyst - han blev bare for tyk af det...

Jaii kan sagtens tåle lidt ekstra fedt, så det er nok det jeg helst ville have at hun spiste....

• #9   12. sep 2009 Ja det kender jeg godt Nicola men det ved du jo og du så jo hvor fin Gizmo er blevet på det, nu er vi også sluppet af med de grimme krøller Grete var så sød at vise mig hvad en mars 330 kunne gøre så den er købt og brugt flittigt så nu er han fin igen.

• #10   12. sep 2009 Nicola, skal det være Royal Canin? Jeg har måttet opgive at fodre Cassie med det, for det vil prinsessen da ikke spise.

Jeg har i mange år fodret med Purina Pro Plan og det har jeg kun gode erfaringer med. Der er noget til enhver "hundetype" - Baloo får alt hvad det kan trække af fedtprocent og proteiner. Bianca får til hunde der er på vippen til at blive for tyk, og Cassie får hvalpefoder. Alle mine får så også blandet Markus Mühle i, og Cassie får råt om morgenen.

Et lille sidespring, som jeg synes er lidt sjovt. Vi har hver 3 hunde som er født de samme år, bare hver sin race. Savnede dig i Store Ring i Silkeborg, men håber du har fået skrevet dit speciale. Mødte så en anden lille fin Cavalier prinsesse i stedet for.

• #11   12. sep 2009 Beauty eller adult.. jeg har mødt mange der bruger beauty til udstillingshunde (papillon)...

• #12   12. sep 2009 Jeg er rigtig glad for Royal Canin og med i deres opdrætterordning, så det vil jeg helst...

Men jo - jeg giver også Markus Muhle, men tør ikke fodre med det som det eneste.....

Jeg bestiller en adult og en sensibel tror jeg - og så må vi se!

Tusind tak for alle jeres råd!

Gitte - ja vi var nødt til at springe Silkeborg over pga. det dumme speciale, men håber at jeg får tid til at deltage i Brøndby!Om vi kommer i Store ring - ja det kan man jo kun håbe på!

• #13   12. sep 2009 jeg blander også gerne adult og beauty det give både flot pels og den ernærig de har behov for kh sanne

Kommentér på:
Royal Canin mini - hvilken??

Annonce