{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Louies ene øre klør... {{forumTopicSubject}}

I et par dage har Louie rendt rundt og kløet i sit øre.
Det startede fra det ene øjeblik til det andet da vi skulle ud og gå i forgårs. Hele turen stoppede han op og kløede i øret som hele tiden var vandret. Og han klør stadig i det med mellemrum og ryster på hovedet.

Jeg har kigget øret og kan ikke se noget som helst! Det er helt fint og lyserødt, ingen snavs eller noget. Heller ikke noget på ydersiden.

Nogen der har et bud på, hvad det kan være som klør så'n, men ikke kan ses?
Han er ikke generet af det andet end det klør- og det gør tydeligvis ikke ondt på ham (når man kigger på det, så klør han bare øret på ens hånd)
Jeg smutter naturligvis til dyrlægen med ham, hvis det ikke holder op snart.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Louies ene øre klør...
  • #1   11. sep 2009 Der kan være noget betændelse inde i øret som ikke kan ses men det irriterer hunden voldsomt..

  • #2   11. sep 2009 min Freja gjorde det samme sidste år, så jeg tog til dyrlægen med hende, og det viste sig at hun havde fået betændelse i øret, da en masse ørevoks havde samlet sig til en klump, så hun skulle i narkose og have det renset.. ville ihvertfald få det tjekket, hvis det bliver ved.. håber det går over smiley

  • #3   11. sep 2009 MT: okay... jeg troede at der ville være synlige tegn på betændelse (rød hud eller andet) og det ville være ømt,

    Teresa: det lyder godt nok ikke rart! Tror jeg giver det weekenden over og så tager ham med på mandag.


  • #4   11. sep 2009 Aya kløede sig også vildt meget da hun havde mellemøre betændelse.
    Der var en masse snask i øret som lugtede meget fælt, og løb ud om natten når hun sov. Ad


  • #5   11. sep 2009 Synes du skal give din dyrlæge et ring i dag.

    Udover kløen som jo er fordi noget generer ham, så kan han også have ondt og en weekend vil være lang tid:-(

    Terese A -

    Vi måtte den samme tur igen pga af svamp i det ene øre:-(


  • #6   11. sep 2009 Ville ringe til dyrlægen nu...
    det er smertefuldt hvis det er betændelse i øret.. Og det kan sagtens være det der er problemet..
    Vi har selv prøvet det et par gange med Taco


  • #7   11. sep 2009 Johanna s: der er intet at se i øret, og det lugter fint.

    Robert 2: han har ikke ondt, han bliver helt sagelig når man klør det for ham. Han kløede ikke i morges, så jeg venter lige til jeg kommer hjem med at kigge på det- hvilket bliver efter dyrlægens lukketid.


  • #8   11. sep 2009 Tina Og Alex: jeg er ikke hjemme ved ham, så ved ikke hvordan det er i dag. Og han har ikke ondt (han er ikke en af de hunde, som går med smerter uden at vise det, han er ret pylret)

  • #9   11. sep 2009 det behøver ikke at være rødt i starten..det var shantis ikke men nu piver hun godt nok over det engang i mellem..vi er dog igang med behandling og hun HADER det..

  • #10   11. sep 2009 MT: okay. Jeg får fat i dyrlægen, når jeg har kigget på ham senere i dag

  • #11   11. sep 2009 Forstår altså bare ikke at der ikke bliver ringet til en dyrlæge, men i stedet skriver en tråd på et forum, hvor mange ikke har et klap forstand på ret meget. Folk herinde mener det selvfølgelig kun godt det de skriver.
    Men du får et hurtigt og et nogenlunde sikkert svar fra en dyrlæge, frem for en useriøs omgang her på galleriet.
    Er man i tvivel så ring til en dyrlæge!

    Mvh Rasmus


  • #12   11. sep 2009 BeBoBaLuBa -

    forstår godt hvad du skriver - men vent nu lige til der kommer en useriøs omgang i denne tråd:-)



  • #13   11. sep 2009 BeBoBaLuBa !: jeg sidder i skole, og venter på nogle interviews går igennem. Jeg er ikke hjemme ved hunden, og ved ikke om han stadig klør. Derfor skriver jeg herinde, da jeg er nysgerrig for om nogen har en idé om hvad det kunne være. Og som sagt, så kommer han til dyrlæge, hvis det er noget som fortsætter. Jeg står ikke med en hund med blodig diarré, opkast hver 2. minut eller kramper. Men en hund, hvis øre klør, som jeg ikke engang er hjemme ved.

  • #14   11. sep 2009 Tjaaa.... hvis det er kommet fra det ene øjeblik til det andet...... har du så overvejet , om det muligvis kunne være en Flåt..... eller et andet grimt insekt , der er kommet helt ind i hand øre.. ( så du ikke kan se det. )

    Jeg turde ikke vente flere dage , med at tage til dyrlægen....


  • #15   11. sep 2009 Nittib: Jeg var ved at putte sele på ham ude i vores gang, da han begynder at klø sig. Tænkt også på insektstik men synes bare man burde kunne se et eller andet, hvis det var. Synes jeg kan se ret langt ind i øret på ham. Jeg ser på ham når jeg kommer hjem, og så må vi smutte til dyrlægen i morgen, hvis det fortsætter.

  • #16   11. sep 2009 Det kan også være en anden form for fremmedlegme.. Et græsfrø feks.... det er faktisk set før

  • #17   11. sep 2009 Julie- Jeg siger heller ikke at du står med en hund der er en mulig død nær. men undre mig over hvordan, ikke kun dig, men generelt at man kan tro at andre skal kunne vide hvad der er i vejen med en hund, hvor det eneste man har at forholde sig til er en beskrivelse fra en bekymret ejer!
    Der påpeger jeg bare at ring til sin dyrlæge er langt den letteste og sikreste måde at finde en mulig forklaring på symptomerne! smiley og det koster som regl heller ikke noget

    Robert2 og Famillie- For mig er alle gætterier på hvad der kan være i vejen useriøst, da det jo kun er gisninger man har mulighed at komme med! smiley


  • #18   11. sep 2009 BeBoBaLuBa !: hvis jeg ringer til dyrlægen, så har han/hun da også kun en beskrivelse fra en bekymret hundeejer at forholde sig til? Men ja, jeg plejer nu også at anbefale folk at tage til dyrlægen, når de skriver herinde for konsultationer... Men nu er jeg jo netop ikke ved Louie og har ikke rigtig mulighed for at komme afsted med ham i dag alligevel.

  • #19   11. sep 2009 BeBoBaLuBa !: hvis jeg ringer til dyrlægen, så har han/hun da også kun en beskrivelse fra en bekymret hundeejer at forholde sig til?

    Ja det er rigtigt julie, men de har jo også en uddannelse og erfaring med bekymret ejerer der gør at de nok har en bedre mulighed for at komme med noget kvalifiseret fremfor "!os" der sidder bag skærmen og gætter!
    Det er jo heller ikke så alvorligt med et øre der klør, og man kan jo sagtens lade der gå en dag eller to for at se tiden lidtr an! smiley


  • #20   13. sep 2009 Bare til update, så har han ikke kløet siden torsdag, så vi slap med skrækken...

Kommentér på:
Louies ene øre klør...

Annonce