{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

badning... {{forumTopicSubject}}

Det er hårdt at være mutte hvalp...

ihh jeg har ondt af mig selv...

I dag kom mor tidligt hjem fra arbejde for at tage mig og storebror chunta med til stranden.. til de vapser som ikke kender standen så er det et sted med små sten og noget brunt noget som lugter. (mor kalder det tang)

Når men jeg gik og legede med chunta dernede og mor havde os i den lange flexline så vi kunne lege. Så gik chunta på det der blanke noget mor kaldte vand eller bølger det fik jeg ikke helt fat i... jeg stod længe og tænke over det men hvis chunta kan gå derude på det lamende noget så kan jeg også..
Jeg tog et stort tilløb og hoppede mit allerbedste for at kommer så langt ud som muligt, men ved i hvad jeg faldt i.. pludselig blev mine poter meget våde faktisk helt op til maven... Jeg ville skynde mig at lave et hop, vende i luften også hoppe ind,,. men jeg har ikke helt lært at styre alle fire muttepoter på en gang så jeg slog en kolbøtte og pludselig var mine poter over vand og hovedet under...

nå jeg fik rejst mig op og skyndte mig at løbe ind til mor men på vejen ind falder jeg over de våde mutte ben og slår en koldbøtte i det der sand stas...

ihh det kløede. Nå men så gik vi tilbage til bilen og mor tog et stort håndklæde for at tørre mig sagde hun, men jeg viste godt det var fordi hun gerne ville nusse mig så jeg kyssede hendes hænder...

For det ikke var nok så kom jeg i bad da jeg kom hjem og chunta kom ikke engang og reddede mig selvom jeg hylede det bedste jeg har lært... ALTSÅ...

Er det bare mig eller er det et hundeliv

http://www.hundegalleri.dk/uploads_xl_wm/791048.jpg?10-09-2009 16:10:03

kærlig hilsen tala

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  badning...
Kommentér på:
badning...

Annonce