{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jer med kastererede hanhunde
  • #1   7. sep 2009 gav vidst 2500 kr ca- men han var så også kryptorchid- det koster ekstra smiley

    Adfærd i form af strinten indenfor, humpen af andre hunde, strinten op af mennesker( hvis ikk jeg nåede at stoppe ham) jagten på løbske hunhunde stoppede med det samme smiley Gudskelov smiley Blev kastreret da han var 10 måneder.
    han kan dog stadig ikke med de fleste andre hanhunde.


  • #2   7. sep 2009 Sylvester har mistet interessen for tæver, før var han meget hormonel og ville parre alle tæver han mødte. Nu kan min tæve være højløbsk og han er bedøvende ligeglad. Han tog en lille smule på efter kasteration men det trængte han også til. Tisser nogle gange som en tæve men letter også meget ben som før,

  • #3   7. sep 2009 okay tak smiley
    vil gerne have bailey kastereret fordi han strinter MEGET indenfor både ude og hjemme. og så egner han sig alligevel ikke til avl pga sin adfærd over for nogle mennesker og det ville kræve for meget at få ham avlsgodkendt smiley
    håber bare det virker.

    vi skal give 850 kr og han skal være der 1-2 timer. han skal heller ikke faste. lyder det helt vldt? smiley


  • #4   7. sep 2009 Marie & de to chier < 3
    Ikke faste?? Det lyder ikke helt normal.. Vi skulle give næsten 2000 kr. Kan dog ikke mærke noget på hans adfærd indnu, da det kun er 5 dage siden han var under kniven.


  • #7   7. sep 2009 jo det skal han.. også derfor jeg lige ville høre mht det smiley mener nemlg også hunden skal faste? smiley

  • #8   7. sep 2009 Gav 700 for kasteration af begge hanhunde, men ingen ændring bagefter:)

  • #9   7. sep 2009 Jeg gav 2400 kr for kastration af Silas - og har oplevet positive forandringer. Han SKAL ikke længere parre alle hunde, som han gjorde før. Han er blevet mere lydig og tisser heller ikke længere op af folk.

  • #10   7. sep 2009 Men det er jo så heller ikke nemt at vide hvilke forandringer der har med kasterationen at gøre og hvad der bare kan tillægges træning og blive voksen:)
    Tror at en kemisk kasteration måske ville være en god ide, så man ligesom ser om man får noget ud af det inden man fjerner kuglerne smiley


  • #11   7. sep 2009 Mener at jeg gav omkring 1800 for min hanhund. Da vi også har en tæve - blev tilværelsen bare ulidelig for alle inklusiv ham, havde da affundet mig med generne i 3 år - så kunne vi bare ikke mere, nu er situationen acceptabel, men han er blevet klart mere vagtsom, hvad jeg ikke havde forventet, og tykkere - naturligvis!

  • #12   7. sep 2009 Jeg fik kastreret bisse for en uge siden, fordi vi også har en tæve som lige kom i sin første løb lidt tidligere end forventet.
    Lige da jeg havde hentet ham fra dyre hospitalet (Gav i øvrigt 1840kr inkl. antibiotika og smertestillende) begyndte han straks at parre carla. Jeg købte så kosttilskuddet klofyl og gav dem begge (det nedsætter duften af tæven i løbt og lugten på hans strinten, samt dårlig ånde), det virkede ret godt og vi fik mere ro. Efter 3-4 dage var det helt ovre med at parre, og Bisse har stortset været helt rolig lige siden, og han sover meget mere. Ved ik om det er hurtig effekt eller om Carla er færdig med sin løbetid, selvom hun var højløbsk i sidste uge, så hun burde jo være i løb endnu.
    Hov det blev lidt langt.


  • #13   7. sep 2009 Jeg gav 1800 kr for kastration, narkose, krave og smertestillende i maj 2008.
    Noa var som forvandlet efter små 8 dage. Han mistede interessen for at parre alle damehunde, han blev mindre dominerende og tissede færre gange end intakte hanhunde gør.
    Men nu tisser han ligeså mange gange som tidligere på en gåtur. Han er blevet mere dominerede overfor andre hanhunde de sidste mdr. Han kan med alle hunde, men udviser en anden hund dominerende eller agressiv adfærd tænder han med det samme.
    Det væreste er hans pels efter hans kastration. Han får mere og mere underuld som er sindsygt svært at holde = flere og flere filtreknuder på nul komma fem. Hans vægt er ret svær at styre selvom han kun får light foder.


Kommentér på:
jer med kastererede hanhunde

Annonce