{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

gidder ik spise ?? {{forumTopicSubject}}

hej min hund er alergiker og så fand vi ud af via dyrlægen at vi skulle prøve hills tørfoder d/d
http://www.hillspet.dk/adult/products/product.aspx?pid=79&packform=Bag&sc_lang=da-DK
i de første par dage spiste han ok.. men nu gidder han ik røre ved maden han har spist lille smule igår og slet ingen ting idag..
og vi har fået at vide vi skal kun give ham det og ikke andet..
skal siges han har været meget forkælet hund og fik alt hvad han ville men i det resultat han brækker sig fordi han ikke kunne tåle det..
Men spørgsmålet er skal man være bekymret fordi han ikk gider at spise eller ?? som dyrlægen sagede at han ik har hørt hunde dø af sult i dagens danmark..
men hvad siger i ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gidder ik spise ??
  • #1   6. sep 2009 Hej den er nok kræsen, Min ene hund er for fed, så den for slankefoder, ikke lige noget der mega populært, så skålen står da et par dage inden den er tom... Meget normalt, hunde ´har ikke de samme spisevaner som mennesker..
    Det nok fordi dens nye mad ikke er så spændene


  • #2   6. sep 2009 Vores ene hund, spiser heller ikke som en ædedolk, som vores anden hund gør. Mange gange kan det skyldes de har det for varmt, det hjælper altid efter en god gå tur, så har de samlet appetit til de kommer hjem. Du skal ikke være bekymret. Men går der flere dage, så havde jeg nok lige hørt dem ad igen, hvis der er andet i vejen. Havde en kat vi skulle tvangsfodre, fordi hund havde fået gulsot, men det så dyrlægen med det samme. Hunde regulerer mange gange selv på madindtag. De kan også finde på at gå på slank.

Kommentér på:
gidder ik spise ??

Annonce