{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Foddervalg til lille hund! {{forumTopicSubject}}

Hej med jer alle!

Vi har jo vores bette dejlige Sasha! Vi er nu ved at være klar til at skal købe noget nyt fodder til hende! Men vil da gerne høre om der er nogen der kender til noget rigtig godt fodder til hvalpe af mindre racer???

Vi er ikke interesseret i at købe fodder produceret af Iams eller eukanuba pga. deres mishandling af dyr!

Håber på at høre jeres erfaringer med noget godt fodder! :O)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foddervalg til lille hund!
  • #1   9. mar 2006 www.olivers.dk

Det er der rigtig mange, også opdrættere
    der bruger
    og det kommer hjem til din dør 2 hverdage
    efter du har bestilt det....

• #2   9. mar 2006 Theis JJ: Selvfølgelig må du det *s* Vi købte i første omgang noget small breed hvalpefodder fra Akana, så havde hun en periode på skånekost pga. en mindre virus og så fik vi en pose gratis eukanuba fra dyrlægen! Vi fandt så ud af hvordan eukanuba behandler deres dyr og nægter derfor nu at bruge det!

Vi har efterhånden ikke så meget tilbage af det vi købte i første omgang, som hun også har brugt sidenhen (akana) men hun er træt af fodderet! Og kunne personligt godt tænke mig noget der var lidt bedre!

• #3   9. mar 2006 Har også været inde og se på olivers hjemmeside, ser godt ud!

Men derinde kan jeg kun finde til all breeds eller large breeds! Vil jo helst gerne have til small breed! Dog ved jeg ikke om det gør en forskel, nogen der ved det???

Vil jo gerne have det bedste til min lille vaps :o)

• #4   9. mar 2006 Vi bruger Royal Canin til lille Bastian og det er han og vi rigtig glade for

• #5   9. mar 2006 vi bruger også Royal Canon til zimba og det er han skam meget tilfreds med han elsker det.. jeg har også overvejet at skifte foder men har valgt indtil videre at lade vær han er jo ikke så stor og har brug for alle hans kost tilskud

• #6   9. mar 2006 Jeg bruger regal`s til begge mine hunde og det er et super lækkert foder, faktisk det eneste Gizmo gider at spise..

Kommentér på:
Foddervalg til lille hund!

Annonce