Hundene tog toget alene, næsten da ;) {{forumTopicSubject}}
Ja hej med jer
Her forleden skulle min kære mor besøge min kæreste og jeg, så jeg drog mod stationen for at hente hende ved toget. Da jeg nærmer mig stationen ser jeg 2 løse hunde rende rundt på perronen, de hoppede flere gange ind i toget (heldigvis lukkede dørene ikke).. De andre folk som stod på stationen var som stivnet fast til jorden og turde nærmest ikke kigge på de to løse hunde ( Det var et par såkaldte `muskelhunde, og mange er jo meget påvirkede af mediernes fokus på dem, desværre).. Der var ingen ejer i sigte så jeg blev nød til at tage chancen, kalde på dem og gå hen imod dem.. De var, heldigt nok for mig, enormt søde og kom løbende direkte imod mig med logrende hale.
Held i uheld vidste jeg hvor de boede da de før er sluppet ud gennem haven til vores egne hunde mens vi har været på tur.
Så afsted med mig og min mor, mod hundenes hjem, med de kære vovser fastholdt i halsbåndet.. Vi fandt et par unge mennesker som åbenbart boede sammen med hundene, og afleverede dem pænt og fortalte hvor vi fandt dem og at de var ved at smutte med toget mod københavn, reaktionen var `neeej nu igen´... Jeg sagde pænt at de burde få lukket haven af da de tidligere havde løbet ud til mine hunde mens vi var på tur, og at jeg har set dem løbe ud til en anden hund også.. svaret vi fik var ` jamen haven ER lukket af´
Da kunne man sgu ikke gøre andet end at ryste på hovedet og gå igen...
tænk hvis hundene var blevet lukket inde i toget? eller hvis de værre endnu var blevet kørt over af det?
Jeg ville da være LYKKELIG for hvis nogen havde fundet mine hunde på den måde og pænt bragt dem tilbage i god behold... måske er jeg bare meget temperamentsfuld, men jeg blev godt nok sur over det..
jeg beklager den dåååårlige tegnsætning, men håber i kan læse det alligevel
Og som i alle ved er stavefejl gratis
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.214
nov 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 26 Svar: 309
nov 2007
Jeg er helt enig, det er en skam at de gang på gang er sluppet ud af haven... Selvom hundene absolut ikke gør en flue fortræd..
Men som du siger er der jo ingen grund til at gøre rygtet dårligere end det allerede er.. mange er blevet bange for den slags hunde, hvilket jeg på sin vis godt kan følge da det jo er blæst fuldstændig sindssygt op i medierne som de eneste hunde man hører DÅRLIGT om konstant..
nov 2008
nov 2008
nov 2007
Nej det var ikke det du skrev, slet ikke...
Ja man skal virkeig tænke sig om som du siger... Det var også en af grundene til at jeg blev så ærgelig over at finde de 2 hunde på stationen (selvom de var meeeeeget venlige, vil jeg gerne lige understrege)
nov 2008
nov 2007
Hundene tog toget alene, næsten da ;)