{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.674 visninger | Oprettet:

hund bider i kat {{forumTopicSubject}}

hjælp.....
min border collie hvalp er begyndt at bide i min kat når han vil lege...
katten kommer selv og ligger sig hen slængt på gulvet, og gør ikke det strore ud af det når hunden bider i ham, men han tager fat om dens hoved eller omkring struben...

skal jeg være bekymret for at komme hjem og finde en slagtet kat en dag, eller der det bare leg, som katten selv stopper når det ikke er sjovt mere???

her til morgen trak hunden ligefrem katten hen ad gulvet.

det skal siges at min kat, er en dejlig dreng på to år, der absolut godt ved hvad han vil og hvad han ikke vil, så det er ikke fordi han er undekuet eller noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund bider i kat
  • #1   26. aug 2009 Du kan lige så vel risikere at komme hjem og finde en hund uden øjne. Katte er lynhurtige og kan kradse og bide mange gange i sekundet i forhold til en hund.

    Ville nok lære hunden kommandoen = forsigtig. Rose rolig adfærd og rolig leg og nusning med katten og stoppe den mere voldsomme adfærd mellem dem :o)


  • #2   26. aug 2009 Altså nico gør det også ... Tro mig han ved præcis hvilke af kattene der finder sig i det ...
    Killingens hoved var helt væk inde i hans mund i morges, men de leger fint...
    kommer han til en af de "forkerte" katte får han tæv .. det må de selv klare - men når din er hvalp ville det nok være godt at aflede ham med andet "legetøj" ..


  • #3   26. aug 2009 altså han har aldrig bidt nogle af dem, o går hvis jeg siger STOP .... men hvad de lavernår jeg ikke er hjemme ???

  • #4   26. aug 2009 Sanne M, Chevies kus Kradser! !
    jeg prøver også at lære ham: stille... og så rose når han bare slikker på katten... men det er jo svært, der er jo gang i en bette en på hans str.
    men jeg synes nemlig heller ikke det ser ud som noget som helst agrasivt, ville bare lige tjekke op på at jeg ikke fejl tolkede det totalt...

    når katten får nok går han, og springer op i en vindues karm eller sådan noget


  • #5   26. aug 2009 vores går slet ikke sammen når vi ikke er hjemme, for vil meget gerne beholde dem alle tre i live, tager ikke nogen chancer..

  • #6   26. aug 2009 Trine: Han skal nok lære det.
    Men stop dem hvis det går for hedt til. Hvalpe har i øvrigt ofte svært ved at stoppe med at lege af sig selv og skal ofte stoppes før de bliver helt udmattede :o)

    Min kat og hund er ikke sammen når de er alene .. Tør ikke tage chancen, men de er nu heller ikke ligefrem glade for hinanden :o(

    Kia ser på katten som om hun ser kattesteg på menúen


  • #7   27. aug 2009 Vores hund har også været hård ved katten, men katten har bare rigtig mange fordele - de kan hoppe op hvor hunden ikke kan nå, de er meget hurtigere end hunden, og de har en rigtig god slåteknik;)
    Vi sætter altid hunden i hundegård, når vi ikke er hjemme. Men tit og ofte når jeg kommer hjem, ligger katten inde i buret, så den må jo selv kunne lide at få lidt tæsk;)
    Trine jeg ville ikke være bange overhovedet!


Kommentér på:
hund bider i kat

Annonce