Kurv/Seng og Hegn/ gård. {{forumTopicSubject}}
Hej HG!
Om en lille måned får vi vores lille engelske buller hjem, da han da er klar til at forlade reden
Så nu er vi gået på udkig efter div ting til vores lille basse.
Da specielt jeg, er lidt kræsen ang indretning, leder jeg efter en hundekurv/seng i et mere stilmæssigt enkelt design end alle de alm hundekurve/senge i div plysstoffer og psycedeliske farver ;).
Gerne links til danske som udenlandske HP´s.
Derudover overvejer vi at købe et indendørs åbent bur/indhegning (altså uden tag) og gerne noget der kan klappes sammen, til når han skal være alene hjemme, for at undgå div kedsommeligheds/frustrations skader på div materiel indenfor husets fire vægge. ( ca en 2-3 m2 stort)
Vil gerne høre hvad jeres holdning er, til at putte hunden i indhegning og om det overhovedet er nødvendigt, hvis hunden får den korrekte træning/ opdragelse.
Vil også gerne ha links til HP´s her, da alt jeg selv har kunnet finde har været til udendørs brug.
Håber på nogen gode svar og links
På forhånd tak.
På forhånd tak
feb 2007
Følger: 41 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 440 Svar: 3.748
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
Ellers har hothund.dk (også fysisk butik i hellerup) og trenddog.dk (fysisk butik østerbro) har nogle rigtig pæne og smagfulde ting synes jeg. Jeg brugte en klapsammenlig løbegård jeg købte i maxizoo som også var nem at tage med hvis vapsen skulle passes eller med ud og der skulle være "styr" på den.
apr 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 22
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.356
De har fysisk forretning i Korsør og åbner en ny på lørdag i Roskilde - Der er masser af åbningstilbud, så der vil du evt kunne gøre nogle kup.
apr 2007
apr 2007
Her er link til deres nyhedsbrev
apr 2007
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 218
Kurv/Seng og Hegn/ gård.