{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

opklaret øreproblem? nej! {{forumTopicSubject}}

som mange nok ved har emma bemma haft meget øreproblemer..... vi fik taget en prøve hvor de ik ville give svaret uden vi betalte for noget helt andet.. vi betalte så alt og svaret var de ik ku se noget problem eller allergi... nå fedt 3000 kr smidt u a vinduet... så fik vi taget nogle blodprøver for direkte at gå ind og se efter allergier... de kan intet se ... de aner simpelthen ik hvad emmas øreproblemer kan være overhoved og de mener heller ik der så kan gøres mer eller medicineres mod det hvis det evt ku komme igen....

dette gør mig jo sørgeli til mode da vi intet ved.....

emma har nu været på barf i 1 måneds tid og det kører bar... øresnasket gik væk efter få dage.... hun elsker sin mad... osv men kan lugte på hendes dårlige ører den grumme lugt fra de andre gange hun fik problemerne... smiley håber bar det mig og min lugtesans den er gal med... for vi har besluttet kommer dette igen må hun desværre lægges til at sove....

men er lgodt nok frustreret over ik a ku få a vide hvad min hund dog fejler... ihhhhhh måtte lige ud med det igen igen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opklaret øreproblem? nej!
  • #1   23. aug 2009 Klap lige hunden, og få evt. en anden dylle til at undersøge hende.

Rosa begyndte pludselig at ryste på hovedet, køre det rundt og gnide hovedet mod alt. Hendes ører begyndte at skalde og blive røde. Troede det var øremider. Hun blev behandlet, men det gik ikke væk, og snart havde det sprædt sig til ansigtet. Den stakkel havdet det rigtig dårligt. Først da hun blev lagt i narkose, kunne dylle komme helt ned og se at det var fyldt med øresnask og voks. Den ene trommehinde var springet. Så nu har hun fået skyllet ører to gange dagligt i et par uger, og det har hjulpet. Det er stadig ikke helt renset op, og vi skal stadig til kontrol, men det har hjulpet rigtigt meget.

Der var også snak om at der skulle tages blodprøver og allergi, men det blev slet ikke nødvendigt smiley

• #2   23. aug 2009 heeh kan hører du ik har fulgt sagen? vi har døjet med dette 1 år ca med små mellemrum uden problemet... emma har været til mange forskellige dyrlæger... hun er blevet diagnoseret forkert fler gange... de har lagt hende i narkose og renset fler gange.. hun har sprunget begge trommehinder fler gange... osv osv

• #3   23. aug 2009 Nej det har jeg ikke.

Håber da I finder en løsning.

• #4   23. aug 2009 Har du prøvet kiroprakti? Jeg ved det lyder langt ude, men det kan ofte hjælpe på øreproblemer også. Især i de tilfælde hvor dylle ikke kan finde årsagen.

• #5   23. aug 2009 Lige et link. :

(link fjernet)

• #6   23. aug 2009 Kommer hun meget i vand?

• #7   23. aug 2009 Loui J Som jeg har spurgt dig om før uden svar, har I fået taget en blodprøve og set om hendes skjoldbruskkirtler funger som de skal?
    Ved hvordan det er har selv lige sagt farvel til min hund i juni md. pga. øreproblemer.

• #8   24. aug 2009 går øresnasket/lugten heller ikke væk når i bruger penicilin dråber direkte i ørerne?

• #9   24. aug 2009 mie> de har tjekket alt.. spurgte dr dyr om det og og hun mente ik liige det ku være noed med det a gøre... hun snakked om a den var langt ude ihvertfald......

emma kan ik tåle nogen former for antibiotika eller pencilin:(

• #10   24. aug 2009 Det er ikke langt ude hvis Hannibals skjoldbruskkirtler havde virkede som de skulle havde han måske levede idag, for når de ikke virker ordenlig er hunden længer tid om at blive rask og måske kan den slet ikke, for det hjælper skjoldbruskkirtlerne med.

• #11   25. aug 2009 emma kan ik tåle nogen former for antibiotika eller pencilin:(

hvad sker når hun får det?

• #12   25. aug 2009 mie> jeg meget ked a din sørgelige situation.. smiley

rikke> nej hun kan intet tåle, hun kaster op skider væske, blir helt doven og skidmas, og vi har os oplvet hun har fået åndenød og udspillede øjn:(

Kommentér på:
opklaret øreproblem? nej!

Annonce