{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Tabt en tand? {{forumTopicSubject}}

I dag var jeg uda at gå med Buster og vi møder en hund og de leger rigtig godt. På et tidspunt opdager jeg at den anden hund har blod i munden og på næsen, men kunne ikke se om det var fra hende og hun havde ikke rigtig sagt noget. Da vi så senere sidder hjemme i stuen går Buster ud i haven for at tygge lidt i pinde, men piver så utrolig mærkeligt og står og kigger meget bebrejdende på pinden. Nu ligger han selvfølgelig og sover, men kan blodet være fra ham og kan det være fordi han har mistet en tand, at han piver? Han er lidt over 4mdr gammel nu, så synes det er lidt tidligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tabt en tand?
  • #1   23. aug 2009 Da Pixel var 16 uger, tabte hun 6 tænder på 2 dage smiley

• #2   23. aug 2009 Jeg tror da sagtens at det kan være en tand. Min hvalp begyndte også at tabe tænderne i den alder. Og jeg skal love for at det kunne se vildt ud når han havde leget med en anden. Blod i hele hovedet. Men prøv om du kan komme til at se ham i munden for der KAN jo også sidde en splint eller noget. Så kan du også se om der mangler en tand.

• #3   23. aug 2009 Det er rette tid.. De skifter tænder i 4-5 mdrs alderen.. Så der er ingen fare på færde smiley

• #4   23. aug 2009 6 tænder på 2 dage... stakkels lille hvalp, så skulle den vel nærmest have sonde mad....

Ja jeg må prøve at se om jeg ikke lige kan glo ind i gabet...
    Hvordan spiser de i øvrigt når de taber tænderne? som før, eller er appetiten mindre?

• #5   23. aug 2009 Min spiste og opførte sig helt som han plejede. Det eneste tegn på at der var røget en tand var blodet. Men tit opdagede vi det slet ikke.

• #6   23. aug 2009 Nu har jeg lige kigget og han mangler ingen tænder.... meget underlig....

• #7   23. aug 2009 Daniel S, nej hun lod sig ikke mærke af det, spiste dog ikke op af sin mad, men det var intet at være bekymret for, .. smiley
    Men hun tyggede nu også rigeligt i sin gummi kanin, så den mangler nu hale og og toppene af ørene ;D hehe

• #8   23. aug 2009 Jeg plejer aldrig at finde tænder, men denne gang har jeg hele 4 fra Cassie. 3 bitte små og en hjørnetand.

I en periode ville hun ikke spise tørfoder, så hun fik råt kød, og nu vil hun skisme ikke have andet. Får dog lokket tørfoder i hende også. For hun er ikke den store spiser og må meget gerne få noget mere krop. Så jeg tænker at lidt afveksling skader ikke. Det gør forhåbentlig at hun er lidt mere interesseret i den mad hun får serveret.

• #9   23. aug 2009 Har han heller ingen rokketænder? De kan jo godt bløde og være lidt ømme inden de falder helt ud.

• #10   23. aug 2009 Jeg blødede Luna's mad op med vand i de dage hvor hun var næsten tandløs

• #11   23. aug 2009 nej ikke rigtig rokketænder... har trykket forsigtigt på dem allesammen og ingen reaktion... Det kan selvfølgelig være den anden hund der blødte og Buster har måske bare fået pinden ind i kinden, det er en meget lang pind, men skal alligevel til dr. dyr i morgen, så må jeg jo lige høre hende ad....

Kommentér på:
Tabt en tand?

Annonce