hjælp vi har fået lopper {{forumTopicSubject}}
ja som overskriften sige så har vi lopper ,men det er så en ting ,men to af mine hunde har loppe eksem, og sidste gang for ca 7 uger siden blev det bare tusinde gang være ,da jeg kom frontline dråber i nakken, det kostede 6 ugers kløende og nu er det galt igen, men jeg tør ikke komme gift i pelsen ,da de slog meget ud af det sidste gang ,hvad findes der ,så nogen der kender noget natur produkt?
har prøvet at blande tritresolie(forkert stavet) i shampooen det hjalp heller ikke
min dyrlæge siger bare, at jeg skal kæmme ,det er jeg så startet på, men ville jo bare gerne af med lopperne, så hurtigst som muligt ,på mandag skal jeg lige i byen og købe noget til at behandle hjemmet ,med hvad bruger i der? jeg har altid brugt absulut d ,men har hørt at der findes røgbomber, der slår det hele ihjel ,nogen med erfaring af dette eller andre forslag
hader lopper suk
kh sanne
mar 2006
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 6 Emner: 36 Svar: 1.190
Vores Bostonere har aldrig haft lopper - og jeg krydser bare fingre for at der ikke er nogen lopper der gider deres korte pels...;0)
Vi bruger dem til avl - og vil helst ikke "fylde" dem med giftstoffer... så jeg må vel også til at kæmme hvis der engang sniger sig en loppe ind i vores hjem :0)
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 53 Svar: 1.887
jan 2008
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 119 Svar: 756
jan 2008
jan 2008
jeg tror også at jeg bliver nød til at tage et rum og gøre helt loppefri og sæt hver hund der ind efter vask da det er nøtteløst at vaske en hund og sætte hende eller ham i det samme rum hvor der er lopper og 5 andre hunde så har den jo lopper igen
kh sanne
jan 2008
hjælp vi har fået lopper