Reddede lille hund i dag :o) {{forumTopicSubject}}
Har lige lyst til at dele dette med jer, da jeg bare har det så godt med det :o)
Í dag da jeg kommer kørende på en stærkt trafikeret vej her hvor jeg bor (man må køre 80, men de fleste tror det er en motorvej), så så jeg at bilerne foran mig begynder at bremse lidt og kører fra side til side, men ellers bare kører videre. Tænker at det måske er et dyr der er blevet kørt ned. Pludselig ser jeg en lille dansk/svensk gårdhund rende ind og ud mellem bilerne,,og det kunne jeg bare slet ikke bære i mit hjerte, så jeg kører ind til siden. Hunden løber også ind til siden og ind af en lille sidevej, begynder at løbe væk. Jeg lokker og kalder lisså sødt, og den er heldigvis så tillidsfuld at den kommer logrende hen til mig,,,sååå søøød :o) Jeg ringer til nummeret på halsbåndet, men der er svarer på, og tænker så at den måske er fra huset lige ved siden af, men der er ingen der åbner op. Jeg ringer igen til nummeret, og så bliver den taget. Hun er i kolding men ringer straks til sin mand så han kan komme og hente den, og takker mange gange. Han kommer 5 min. senere og er bare så glad og Tim (hunden) logrer helt vildt. Total gensynsglæde fra begge parter :o)
Det viser sig så at Tim er rendt over en kilometer, manden opdagede lige pludselig at han var væk og begyndte at lede og kalde. Han sagde at han nogle gange løber men ikke længere end lige rundt om hjørnet. Så han var bare så glad for at der ikke var sket noget, han havde aldrig i sin vildeste fantasi troet at han ville løbe helt ned til den store vej. De er begge lykkelige, takker 1000 gange og kører hjem igen.
Har det bare godt med at jeg kunne gøre noget så det ikke gik galt,,,frygtelig vej og der sker mange uheld.
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 21
men det er da lige sådan noget som kan rede ens dag..
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.397
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 53 Svar: 1.887
Også at hans mennesker er så glade for ham,,kunne man bare mærke :o)
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.334
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
dec 2004
Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 123 Svar: 1.293
jan 2008
Mener da at man skal være som man selv ønsker at blive behandlet, at gå frem som det go'e eksempel :o) Selvom det var nu ikke lige sådan jeg tænkte i øjeblikket,,det var kun på at få den lille vaps sikkert hjem uden skader,,men forstå mig ret :o)
jan 2008
jan 2008
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
det er svært at vide hva man skal gøre da...
min nabo som bor xa 200 m fra os , deres hund har kommet hjem til os og vi bor lige til en vej hvor de kører over 80 km/t og det er max lov til at køre 60... jeg prøvet at lokke hunden så jeg fik snor på den og den prøved å bide mig... den gik ind til min brors altan og jeg fik lokket så den ikke kunne løbe der fra... hadde jo deres tlf nr ... ,men det bliver nok svœt hvis hunden er bange osv... da bør man vel ringe falk/ politiet eller noe...
Reddede lille hund i dag :o)