1.560 visninger
|
Oprettet:
Arh! 'byld' på låret! {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Vi er lige kommet hjem fra dyrlægen. Coda har fået fjernet stingene (steralisering) og jeg sidder og nusser med hende. Opdager så at hun har sådan en 'byld'/bums lignende ting på låret eller hvad man kan sige. Altså bag på bagbenet lige ved halen.
Den er gullig og på størrelse med en femmer. Den er hård og hun har slikket en del på den i dag.
Har i nogen ide om hvad det er?
På forhånd tak!
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Da jeg fik Bassen havde hun noget lignende på det nederste af maven. Det var ikke decideret en byld, men kunne bestemt udvikle sig til det.
Jeg fik den drænet hos dylle, og efterfølgende skulle den vaskes og smøres med creme i nogle dage, hvorefter den gik væk..
Jeg synes du skal ringe til din dyrlæge. Normalt ville jeg sige du skal vente til i morgen, men vi går jo weekeden i møde..
Den på Bassen havde jeg IKKE set dagen inden, så den kom altså meget hurtigt..
Jeg ville nok bekymre mig om noget med infektion i kroppen, når nu hun har et nyt sår.. Den slags spreder sig nemt..
feb 2009
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 1.026
Vi kender en der har arbejdet i grækenland med hunde som ser på hende i aften... hun regner med det bare er en rift der er lidt betændt... men tak for svar
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Da Bassen havde det, strøg jeg omgående til dyrlægen, men hun var meget mindre og jeg havde kun haft hende i et par timer.. Så er man gerne lidt pylret
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.220
feb 2009
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.220
Hvis den var mindre ville jeg nok selv ordne det, men hvis den er på størrelse med en femmer, ville jeg få dyrlægen til det.
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 48
der er faktisk et billede af det på hendes profil... nr 4, øverst til højre... hvor man kan se at hendes venstre kæbe er hævet op...
feb 2009
Fik som sagt en til at kigge på det som er vant til hunde, og en dame der har haft hund altid og de var enige om at hun nok bare lige har revet sig lidt og derfor smører vi den med et eller andet desinficerende.
De sagde vi slet ikke skulle være bekymrede men hvis det bliver størrere eller ikke snart er væk tager vi self til dyrlægen
Arh! 'byld' på låret!