med sviger til dyrlæge {{forumTopicSubject}}
Uha... jeg glæder mig til imorgen - jeg skal med svigerforældre og deres labrador, til dyrlæge imorgen.. Bella (lab) er efter en 'voldtægt' muligvis med hvalpe - så det er vi meget spændte på at finde ud af.. hihi..
For omkring 5 uger siden hørte mine svigerforældre Bella hyle helt vildt - så de løb ud i haven, da de troede at hund havde trådt i noget, eller hun måske hang fast i hegnet eller noget..... men da de kom udenfor, fik de sig noget af en overraskelse... Bella hang sammen med en anden hanhund!! Heldigvis var det en brun labrador.. Men alligevel.. De må næsten have været færdige, for da min svigerfar kom ud, rev hanhunden sig løs, og så løb han væk (tror han blev forskrækket).. Der er INGEN, der ved hvis hund det er, og der er INGEN der har set den siden...
Så det er vidst det man kalder for en voldtægt... :oP
Siden da har Bella sovet mere end hun plejer, og inden for den sidste uge eller to har hun taget den del på.. så mon ikke der var gevinst??
Nu skal vi som sagt til dyrlæge med hende imorgen, for at få hende undersøgt - og jeg har fået lov til at komme med, vildt spændende!!
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
ved ikke om man skal ønske tillykke eller? mere du skriver om der er gevinst. så selv om det ikke er planlagt håber i der kommer hvalpe ud af det? ja for ellers havde i vel givet hende en abort sprøjte.
pudsigt det også var en lab, forstår så ikke helt hvordan den bare kan komme ind på jeres grund?? og utroligt dem med hannen ikke har mere styr på deres hund.
held og lykke med det.. og tillykke med de kommende hvalpe. en sjov historie når man skal fortælle hvordan de er kommet til
feb 2007
Hvor læser du negative bemærkninger ?
Jeg stiller bare et spørgsmål og det er der da vel ikke noget i vejen for.
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.106 Svar: 39.856
jul 2008
Følger: 18 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 28 Svar: 461
feb 2007
Man skal ikke som udgangspunkt opfatte spørgsmål som negativt, men som nysgerrighed.
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.275
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 641
hele min svigerforældre have er hegnet godt ind med et høj hegn.. Men ham her, havde altså på en eller anden mærkelig måde - helt nede i det bagerste hjørne - fået gravet sig ind under hegnet... Utroligt hvad de vælger at gå igennem for at komme ind til en tæve i løb..
jeg syntes det er en sjov historie - og ja karina s - det bliver da en sjov historie at fortælle!! hehe
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
held go lykke med det
feb 2007
Oki. Håber den havde nogle gode gener med sig, den har i hvert fald et viljefast gen med sig da den brød igennem hegnet.
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 641
ja nogle gange bliver man jo nødt til at lave en overskrift folk de falder lidt for :o)
Anne R:
Ja det håber vi også på! Ellers har moren en MASSE fantastisk dejlige gener at viderebringe!
med sviger til dyrlæge